Må bytte lege

Jeg har hatt Eli som lege en stund nå og jeg har vært der mye de siste to årene. Jeg var veldig fornøyd i starten men jeg er ikke fornøyd lengre i det hele tatt. Det siste året har jeg kommet ofte til vikarer eller studenter i stedet for henne. Noe som ikke passer for meg med min sykdom. Det er slitsomt å må forklare alt på nytt til nye folk. Og de siste gangene har jeg måttet vente veldig lenge for å få komme inn til henne da hun er forsinket med mange pasienter før meg. Når jeg endelig har fått komme inn virker hun uinteressert og som at hun ønsker at timen skal gå raskt over. De siste gangene har jeg måttet vente lenge for å kun få sitte der i fem minutter og ikke blitt tatt på alvor engang.. Totalt bortkastet energi og penger! Jeg har gruet meg til å dra dit de siste gangene og følt at jeg har måttet overbevise men bare blitt møtt med motgang og ikke blitt trodd. Jeg er meget skuffet og må bytte fastlege. Anbefales IKKE! I tillegg er den ene sykepleieren på kontoret der forderdelig dårlig på å ta blodprøver.