Billig, men det er det.

Mitt førsteinntrykk var bra da jeg fikk behandling hos Haifaa. Først en undersøkelse og så en fylling på neste besøk. Jeg fikk beskjed om at det er viktig å holde øye med fyllingen og en annen tann som hadde potensialet til å utvikle hull og tilbød seg å kalle meg inn til en gratis sjekk om ett år, noe jeg takket gledelig ja til. Men jeg fikk ingen innkalling etter ett år, men fikk istedenfor en melding etter to, hvor det stod at jeg burde bestille time hos henne for å fikse tennene mine, om jeg ikke hadde fått gjort det noe annet sted, fordi jeg har veldig dårlige tenner.
Jeg ignorerte hennes melding, litt bitter over å ikke ha fått den gratis sjekken jeg ble lovet, og kontaktet en annen tannlege i stedet. I frykt for å måtte bore halve i halve munnen møter jeg til time hos denne andre tannlegen, som forteller meg at tennene mine tvert imot er veldig fine, men at jeg har en tann som må følges med på.
Jeg tror Hafiaa er en dyktig tannlege som kan faget sitt, men selv om hun er den billigste tannlegen i byen, vet hun hvordan hun skal tjene ekstra penger, og er dessverre dårlig på oppfølging.