Han tar meg seriøst, og er fokusert på meg.

Jeg har hatt mange mange leger. Nå har jeg Elsness selv om det er på helt andre siden av byen, og det er fordi jeg har aldri fått bedre behandling av en fastlege.

Han hører, og gir aldri intrykk av å ha dårlig tid og han følger ikke med på andre ting. Han spør alltid om det er noe mer, og om det er noe mer så kommer ikke et sukk, han behandler alt like seriøst. Han behøver på ingen måte å være enig i alt du mener, og han kan mene ting er mye mindre alvorlig enn du kanskje ville mene, men han gir seg god tid til å høre hva du har å si, og tar det med til vurdering. Han tar seg god tid til å forklare og vise.

Det er ikke uvanlig at han har åpnet historikken din og tatt en titt på den før timen, så han allerede vet litt om deg. Han kan også stille en del spørsmål, som virker som om de er fordi han ønsker å kjenne deg bedre, hvordan du fungerer.

Jeg gruer meg ikke til å gå til Elsness, selv om det selvfølgelig aldri blir min favoritting å gjøre.

Det er ikke uvanlig å måtte vente en stund når man møter til time, men jeg skjønner hvorfor.

Jeg har ingen planer om å bytte lege.