Tok meg ikke på alvor

Etter en lang tid med diverse symptomer i både psykisk og fysisk, håpte jeg på at en endokrinolog ville gi meg full utredning for å gi meg en konkret svar om jeg faktisk har noe.

Rolf er den første endokrinologen jeg var hos, og min opplevelse med han var svært skuffende. Jeg ga han en komplett oppsummering av mine daglige symptomer, men med en gang jeg nevnte til han at jeg følte meg deprimert. Da var det ikke noe galt med meg, og nektet å gi meg full utredning.

"Depresjon skjer ikke med stoffskifte sykdommer" sa han til meg. Han kan vel ikke være seriøs med dette? Det er jo ren fakta at depresjon faktisk kan skje hos de med stoffskifte sykdommer, det står jo til å med på hjemmesida på arbeidsstedet hans at det kan skje! Når du sier noe helt motsatt som arbeidsstedet ditt sier, da er det noe galt.

Utrolig skummelt at en endokrinolog kan si noe sånt. Så for dere som ønsker å få utredning i stoffskifte felte, unngå denne endokrinologen, han har tydeligvis veldig lite erfaring i dette feltet.