Stressa og lite imøtekommende

Har hatt Ole Henrik som fastlege i litt over et år nå og velger nå å bytte. Har hatt en fastlege i mange år som jeg var veldig fornøyd med, så da var skuffelsen stor når jeg opplevde å komme til en lege som behandlet meg så ulikt det jeg var vant med.
Jeg opplever Ole Henrik som veldig stressa og tildels avvisende. Får alltid en følelse av å være til bry og å kaste bort hans verdifulle tid.
Jeg er ikke en som renner ned dørene på legekontoret, så når jeg kommer er det faktisk noe. Har aldri opplevd å være inne hos ham i mer enn 5 min og har aldri opplevd å få lov til å ta opp mer enn en ting per time...
Nå kjenner jeg at jeg har begynt å grue meg til å bestille legetime og utsetter det, fordi det er så ekkelt å føle seg så til bry. Sånn skal det ikke være.
Blir overrasket over å se så mange som skriver at de føler han virkelig tar seg tid, for det er så motsatt av mine opplevelser. Men jeg blir jo egentlig glad for å høre at han har evner til det innimellom, eller til enkelte. Skulle bare ønske det gjaldt alle.

Jeg syns desverre også at stemningen på hele Torshovdalen legesenter er ganske stressa og sur, har aldri opplevd sekretærene som særlig blide og imøtekommende heller.