Langt under middels

Dr. Bjerke er en ressurssterk person, men bruker mye tid på å fokusere på hva hun ikke kan bistå med, og hva som ikke er hennes bord, fremfor å lete etter muligheter og gode løsninger sammen med – og for – sine pasienter. Hun opptrer korrekt, men kjølig, og oppleves ikke som imøtekommende. Dette er en lege som nok passer for de enklere medisinske tilfeller, da det later til at hun dårlig håndterer å få sin faglige kompetanse brynet på tyngre medisinske kasus. Hun er ingen lagspiller, og må overtales til henvisninger og søknader som krever mer arbeid enn en enkel røntgenrekvisisjon. Dr. Bjerke er aldri redd for å fortelle deg at timen er over selv om du ikke er ferdig, selv om også hun svært ofte forsinket til timen, i den grad at det kan være en idé å betale for en halv time ekstra parkering ved hver time.
Hun avbryter, men gir i rettferdighetens navn inntrykk av å være pliktoppfyllende til å føre journaler.

Alt i alt en lege jeg håper aldri å møte på igjen. Jeg tar vil velførte journal og går.