Kiani er utrolig dyktig lege!

Det er en god grunn til at pasientlisten til Kiani alltid er full, ikke lett å få som fastlege. Selv var jeg veldig heldig som kunne velge han da det ble ledig plass. Hele familien min bruker Kiani, og hver enkelt av dem beskriver han som utrolig smart, empatisk , menneskelig og hjelpsom. Han har henvist meg til den beste barnelegen som hjalp meg med min baby, da hun hadde kolikk og søvnproblemer i over 1 år. Kiani er alltid rask med å henvise videre, slik at man kan få hjelp fortest mulig. Han lytter, gir gode råd , samtidig som han deler med seg sin medisinske kompetanse. Kiani er alltid glad for å se sine pasienter, og gjør sitt beste for at man skal føle seg vel. Jeg begriper ikke hvordan noen kan beskrive han med en " ovenfra og ned" holding , da dette ikke kunne være lenger fra sannheten. Opplever at Kiani er ærlig og rett på sak, og dette er noe alle pasienter burde sette pris på hos en lege. At man ikke liker sannheten, er en annen sak. Mannen har enorm kompetanse og erfaring, kanskje noen blir truet av hans selvtillit i yrket. Personlig er dette akkurat det en lege skal ha. Mange mennesker har vanskeligheter med å takle sterk personlighet hos andre, men da sier det noe om deg og din selvtillit istedenfor. Ikke bland selvtillit med arroganse, det blir bare feil. Synes han er svært jordnær, menneskelig og familiær, i tillegg til hans profesjonalitet!! Kunne ikke hatt annen lege, og håper vi kan ha han som lege mange år til. En lege som virkelig ser hver og enkel pasient individuelt.