Flink og forståelsesfull lege!

Tove Ellen er forståelsesfull og hyggelig, føler meg alltid forstått og ivaretatt. Henviser videre til spesialist uten noe om og men. Bra! Merker dog at det alltid er et tidspress hengende over oss når jeg er der. Får stort sett kun ta opp ett emne per besøk. Har allikevel vært fornøyd med henne som lege. Bytter hovedsakelig fordi jeg ønsker noe nærmere der jeg bor og fordi jeg finner det svært vanskelig med den nye "time på dagen"-ordningen. Savner å kunne bestille til en ønsket dag og ønsket tid, da det er mye lettere å kombinere med jobb (har ikke fleksibel kontorjobb). Dette legekontoret ønsker at du sender forespørsel om time via sms eller skjema på nettsiden og så blir du satt opp på første ledige time. Ender alltid med at jeg må ringe og bytte timen uansett fordi jeg selv står opptatt med pasienter på dyreklinikken, og havner da i en uendelig telefonkø. Blir blankt avslått ved forsøk på å bestille time per telefon med mindre jeg kan vente en måned eller to frem i tid. Håpløst synes jeg, men for de som kan gå fra jobb når det måtte være, er dette sikkert ikke noe problem. Jeg anbefaler Tove Ellen som fastlege! :)