Ubehagelig

hadde time hos kirstin og hun var 3 kvarter forsinket. Da jeg endelig kom inn var det ikke noe "beklager at du måtte vente" eller forklaring på hvorfor det tok tid, eller noe lignende. Hun sa ikke hei engang. Hun sa bare "ka du lure på?" Det syns jeg var litt rart, man kan i det minste forklare hvorfor man måtte vente i 3 kvarter. Jeg skulle på jobb selv og ble forsinket. Det virker som hun har dårlig tid til meg når jeg er der og føler ikke at hun egentlig bryr seg. Da jeg var ferdig sa hun ikke hadet heller. Noe som rett og slett bare er vanlig folkeskikk. Hadde ikke noe god følelse etter jeg dro, følte meg egentlig bare mer forvirret. Jeg måtte også ta noen blodprøver, som ikke hun tok. Denne damen som tok disse var heller ikke spesielt hyggelig, hun sa hverken hei eller hadet til meg. Hun Sa faktisk ikke et ord til meg. Dårlig service, hvis disse damene ikke liker å jobbe med å hjelpe folk bør de revurdere yrket sitt. Jeg kommer i hvert fall aldri tilbake til dette legesenteret da jeg følte meg ikke bra etter dette besøket. En lege bør kunne ha den egenskapen og vise pasient at de bryr seg og vil hjelpe. Ikke at man er til bry.