Iverksatte relevante undersoekelser, men ingen innformasjon videre til fastlegen.

Asima Hussain er ikke min fastlege. Jeg kom til henne da hun hadde daglegevakt. Jeg reagerte litt paa at legen ikke haandhilste paa meg. Jeg reagerte mer paa at hun heller ikke presenterte seg med navn. Hun var ellers hyggelig. Det viktigste ved konsultasjonen var jo undersoekelser og proever. Der opplevde jeg henne som meget grundig. Hun hadde andre avtaler utover dagen, dermed var jeg ut og inn flere ganger hos legen. Dr. Asima Hussain ringte opp til A.H.U.S. og konfererte med spesialister. Jeg var paa daglegevakten i ca. 4 timer. Da var jeg saapass bra at legen mente det var ansvarlig at jeg dro hjem. Legen sa at jeg maatte starte med et medikament til, som hun skrev ut resept paa. Men hun sendte ikke epikrise til fastlegen. Fastlegen sa at det pleide de ikke paa Ski Daglegevakt.
Det er veldig viktig at leger sender epikrise til fastlegene,slik at de er innformert om f.eks. forandringer med medikamenter ,og utviklingen av pasientenes helsetilstand.