Legen er super - legesenteret veldig dårlig

Jeg har så god erfaring med legen. Hun tar deg på alvor, og hun ønsker å finne de beste løsningene. Hun er alltid blid og hyggelig, og får en til å føle seg vel. Hun er oppdatert på nye diagnoser og medisinering. Hun lytter!

Når det gjelder selve legesenteret er det til å bli utrolig frustrert av hver gang. Ekstremt lenge å vente før de tar telefonen, hvis du i det hele tatt kommer deg inn i telefonkøen. Ofte er det så stort press på telefonen at du bare får opptattsignal, og må forsøke igjen en annen dag. Også lang ventetid ved henvendelse i luka, og også til laboratoriet. De er ikke spesielt blide alle sammen heller. Hvis du skal bestille time gjennom nettet får du ikke bestilt time før minst en måned frem i tid, og dette gjør at man jo som regel uansett må bestille pr. telefon.

Det er som regel også fullt på parkeringen slik at man må parkere bortover langs veien.

Jeg har vurdert å bytte fastlege mang en gang etter ikke å ha kommet igjennom på telefonen, men legen selv er det som holder meg igjen. Jeg tror hun er "one of a kind".