skuffende sjokkerende lite opplyst

Denne legen forteller meg hvordan jeg skal leve mitt liv, uten å spørre meg hva jeg trenger. han lytter ikke i det hele tatt. kjenner meg ikke men opptrer likevel som han vet hva jeg bør gjøre. han er svært opptatt av nei til b-preparater, og stempler deg som misbruker hvis du bruker sovemedisin over tid.

Han burde spørre en pasient hvordan det går, istedenfor å bare anta og komme med svada om årsaken til søvnløshet bl.a.

Han burde sette seg mere inn i psykiske sykdommer og forstå at alle er indivuduelle, hvis noe fungere for en pasient så kan det være bra tiltross for hva han mener.

syns han virket veldig ovenfra og ned, trist å møte sånn fra en lege. han hadde heller ikke så mye kunnskaper om hverken det ene eller det andre. plutselig kommer han bare med en alvorlig diagnose til meg, du har sikkert diabetes type 2 , hva er det han sier til meg tenker jeg, uten sympati eller noe. jeg kan ikke ha denne mannen til fastlege. jeg er ganske sikker på at jeg ikke har denne sykdommen. ble veldig oppskaket etter legebesøket.