Den beste legen jeg har hatt

Jeg har vært pasient hos Dr. Biermann siden 1988, og har hele tiden følt meg trygg og ivaretatt som pasient.

Dr. Biermann er faglig dyktig, hyggelig, empatisk, lyttende og har aldri vært redd for å søke annen vurdering om det er noe han mener spesialister kan mer om.

Jeg har aldri hatt problemer med å få snakke med Dr. Biermann over telefonen, men har full forståelse og respekt for at han kan være opptatt med andre pasienter, slik at det ikke passer å prate akkurat når det passer meg.
Dette kalles å ha respekt for noen som hjelper syke mennesker - og for deres tid også.

Det er alltid noen som føler seg viktigere enn andre, og som er vant til å få tid og oppmerksomhet omgående - og slike mennesker er ofte kritiske når deres behov ikke umiddelbart blir dekket. Det er derfor viktig at en lege iblant får lov å sette ned foten og be om at disse respekterer at andre også har et behov for, og krav på hjelp.

Ved akutt behov for lege, er det mulig å kunne komme til Dr. Biermann på dagen, men da må man selvsagt påregne ventetid - slik det også er på akuttmottak på private sykehus.

Som konklusjon kan jeg på det sterkeste anbefale Dr. Biermann og si at man som pasient er i de aller beste hender.