Arrogant, og dyrere enn avtalt pris

Migreneutredning: dårlig til å lytte, avbryter hele tiden da hun skriver sakte med 2 pekefingre. Virker effektivt som hersketeknikk, for å styre hele samtalen. Hun gikk dermed glipp av vesentlige opplysninger, som bør være med i første timen. Tok inn to andre behandlere (kiropraktorer). Ene satte injeksjoner med Xylokain i ryggen, uten å spørre/forklare. Kom med ferdig opptrukket kanyle, ingen håndvask selv om han tok i dørhåndtak etc, før han kjente på huden og satte injeksjoner. Måtte selvsagt betale for dette også. Timen tok 50 min, selv om jeg ble forespeilet ca 2 klokketimer. Fikk beskjed om at jeg måtte gå i lang behandling for rygg og nakke hos kiropraktor, samtidig med timer hos denne nevrologen. Ingen avklaring eller informasjon ble foretatt løpet av 50 min. Fikk med en resept i det jeg gikk ut. Det var på NSAIDS som jeg ikke tåler. Det ser ut til at målet med "utredningen" var å få satt opp nye timer. Kunne like gjerne kastet nesten 4000 kroner ut av vinduet. Det var imidlertid lett å få time.