Husker ikke hvordan hun ser ut

Jeg har hatt Tove Ellen som fastlege en god stund, men har så vidt jeg kan huske bare snakket med henne en gang. De andre gangene jeg har vært til lege har jeg bare fått beskjed om at hun ikke var på jobb den dagen og fått time hos en annen lege. Den ene gangen jeg var hos henne skulle jeg ha en HPV-sprøyte. Da ble jeg spurt om hvor mange jeg hadde ligget med. Og fikk et oi og himling ed øynene tilbake når jeg svarte. Ikke særlig hyggelig. Ellers har det vært så og si umulig å få time når jeg har trengt det. (Dette er nok ikke Tove sin feil, men heller legesenterets).
I dag trengte jeg er sykemelding da jeg ikke kunne møte på eksamen pga sykdom, men fikk da beskjed om at de ikke hadde ledig time før om 3 uker og at jeg heller måtte dra til legevakten. Legevakten kunne så fortelle meg at min fastlege er pliktig til å ta meg i mot på dagen for legeerklæring eller sykemelding. Dette var dråpen som fikk begeret til å renne over for meg og jeg bytter derfor nå legesenter.
Jeg har hatt Anja S. Fosse som "vikar-lege" noen av gangene jeg har vært på Krambua og vil si meg veldig fornøyd med henne! Hadde hun hatt plass hadde jeg helt klart byttet til henne.