Anbefales ikke.

Hyggelig og imøtekommende kontorpersonale. Legen var stresset, virket kun overfladisk interessert og gav utilstrekkelig med informasjon. Var lite forståelsesfull og jeg som pasient opplevde meg til bry når jeg ba om forklaring eller ville beskrive flere plager og symptomer. Jeg satt også, som flere andre beskriver, med opplevelsen av å regelrett blitt "kastet ut" av kontoret. Aldri opplevd lignende. Måtte komme tilbake dagen etter for å få godt nok forklart når og hvor lenge medisin skulle tas, da hun ikke hadde forklart dette eller skrevet det på resepten. Tilskudd hun forskrev fantes heller ikke på apoteket i dosen hun anga. Hun var noe hyggeligere og forståelsesfull på andre konsultasjon, men denne ville vært helt unødvendig hvis hun hadde gjort en bedre jobb i utgangspunktet. I tillegg tok hun betaling for en full konsultasjon selv om dette var 3-4 min for å rette opp etter egen tilkortkommenhet fra dagen før. Fikk likevel noe hjelp der og time raskt, men opplevde bedre behandling på alle nivå på St. Olavs.