Erfaren, raus, helthetlig og effektiv.

Jeg leste meg opp på legelisten og fant ut at jeg ville prøve Yngvild som fastlege etter mange år med ulike vikarer og lite kontinuitet. Jeg kom inn akkurat i en periode hvor jeg trengte en lege som så hele meg og ikke bare symptomene...og med måten jeg ble møtt, både støttende, men også opptatt av å ta alle type tester så jeg fikk riktige diagnoser og riktig type oppfølging...og med teft for hva som egentlig var det jeg trengte, noe som i de fleste tilfeller er noe helt annet enn medisiner, gjorde at jeg etter ca et halvt års tid klarte bli frisk fra en ellers kronisk tilstand og få tilbake styrke, tillit og energi. Yngvild er travel, så det kan bli litt hektisk, men hun er GOD og kul og byr på seg selv og egne erfaringer, og gir motstand om hun må, og støtter deg mye i å få grep om egen situasjon og bruker mye humor underveis. Og hun kan sitt fag og er svært resultatorientert. Jeg er sjeleglad jeg har fått Yngvild som lege. Minuset er en alt for travel kalender og litt småstresset stemning i resepsjonen, legesekretæren kan bli litt streng i tonen, men det har jeg igrunnen opplevd alle steder.......Tror de hadde tjent på å minske antall pasienter..men det er nok regler som ikke de selv rår over.