Trygt og seriøst

Jeg ønsker å berømme Dr. Marcus Eriksson og sykepleier Mette Eriksson for den behandlingen jeg har fått gjennom flere år.
Da jeg første gang tok kontakt med Privatklinikken var dette som følge av flere anbefalinger og at jeg hadde lest meg opp på bakgrunn og erfaringen til Dr. Eriksson.
Jeg har gjennom årene tatt ett mindre inngrep og noen aldersrelaterte kosmetiske justeringer. Min erfaring er at man alltid blir tatt godt imot og får grundig informasjon både før, under veis og etter behandling (hva som fungerer/ikke fungerer og hvorfor). Har man spørsmål i etterkant får man raskt svar enten det er kveld eller helg.
Det viktigste er at jeg føler meg veldig trygg og at fokus er på individuell behandling tilpasset den enkelte. Det blir også stadig presisert at det skal være naturlig og ikke for mye. Jeg har opplevet å bli anbefalt å behandle mindre enn jeg selv hadde tenkt.
Jeg ønsker å møte alderdommen med et frisk og naturlig utseende og føler meg heldig som har funnet en lege som jeg er så trygg på at vil hjelpe meg med dette.