Ikke å anbefale

Byttet til Rigmor da jeg flyttet til Trondheim for å studere.. hun var koselig og lyttet første gangen.. de andre gangene har hun glemt å henvise meg videre, blant annet til gastro. Hun ser på meg med et blikk som at hun ikke skulle tro plagene mine, jeg må gjenta ting flere ganger fordi hun ikke lytter. Føler at jeg er til bry når jeg er der. Hun stresser, lytter ikke og tar meg ikke på alvor. Det er mye matvarer jeg ikke tåler og har gått til Rigmor for å undersøke dette nærmere, men hun sier at jeg tåler det (uten å ha undersøkt) så hun ville ikke gjøre noe med det og fikk faktisk råd om å fortsette å spise matvarene jeg blir dårlig av (!!??)Har også bare hatt ukoselig timer med unge mannen som er vikar for henne. Skulle ha legeerklæring på at jeg måtte ha praksisplass i nærområdet pga sykdom, men ble beskyldt for ''å heller være hjemme med kjæresten''. Ønsket utredning for migrene, men istede fikk jeg legetime dagen etter og da fikk jeg KUN et utskriv med informasjon om migrene hentet fra nett, noe jeg fint kunne gjøre hjemme. Ble aldri noe utredning og byttet lege raskt!! Usympatiske både Rigmor og vikaren! Ikke å anbefale