dyktig men uten empati

Jeg var anbefalt å bytte til den legen, men angret mye. Jeg trengte noen som kunne beskrive norskehelsesystemet og lytte da jeg hadde en del ting som jeg ikke kunne skrive da jeg bestilte time på nettet, men hun ønsket snakke bare om det som var påskrevet, hadde hver gang dårlig tid og viste meg døra etter 10 min.
Jeg følte at hun var bra utdannet, men manglet empati. Hun ser ikke på deg da du beskriver symptomene, gråter eller stiller spørsmål bare PC-en. Jeg fikk aldri undersøkt heller. Hvis du er deprimert eller noe dramatisk skjedde i familien din, trenger en spesialist eller en psykolog for henvisning, forberedt deg til å ikke bli bra tatt imot av henne som ikke kan vise hensyn til dine problemer.
Hun var også dessverre ofte forsinket. Noe som var veldig feil også var at hun har ikke noe vikar da hun er på ferie. I juli var alle legene på ferie bortsett fra én noe som gjaldt til mye kø, og jeg var anbefalt til å dra til legevakta i stedet for å fornye en sykemelding!

Den legen trenger trening i empati og sosial evner for å kunne fortsette å behandle pasienter.