Flink, men litt passiv

Hyggelig lege, enkel å prate med og snakker med et forståelig språk. Han oppleves faglig sterk.

Men jeg savner en driv på å finne ut hva som er galt med meg. Har hatt en ikke-diagnosert tilstand der jeg har måttet ta mange prøver, og det er alltid på mitt initiativ at det gjennomføres. Den éne gangen han hadde en slags vikar opplevde jeg mer handling; "Sånn kan du ikke fortsette å ha det - da må vi sjekke ut dette og dette og dette".

Etterpå tar det også lang tid før jeg hører noe tilbake, har flere ganger måttet ringe for å spørre om resultatene har kommet tilbake, og for å få dem må jeg bestille en time. Dette gjør at hele prosessen tar utrolig lang tid, men jeg vet ikke om dette er unik for Dr. Zaidi.

Han tar seg tid til å snakke med meg, men det ringer ofte telefoner som avbryter legetimen. Han beklager det, men det føles fortsatt feil når han bruker halvparten av en 15 minutters konsultasjon på telefonen.

Det kunne vært behov for en litt klarere arbeidsfordeling mellom hun som skal ta imot telefoner og Zaidi, slik at han ikke blir avbrutt av å måtte finne legetimer.