En god lege, men det tar tid å bli behandlet.

Har hatt dr. Ohren som fastlege siden jeg flyttet til Vestby for 7 år siden. Han er utrolig dyktig i sitt fag og tar seg tid til sine pasienter. Men han er et B-menneske. Kommer ofte sent på jobb slik at pasientene allerede fra første time må vente. Tar seg meget god tid til pasientene og blir ofte forstyrret av private telefonsamtaler og kollegaer, noe som forårsaker lengre og lengre ventetid utover dagen. Dr. Ohren har nok for mange pasienter ift sin egen effektivitet. Han har også lett for å "glemme" avtaler, noe som kan skape problemer for pasienten.
Dr. Ohren er en behagelig og trygg fastlege etter min erfaring, men man må ha veldig god tid. Han er flink til å lytte til pasienten og tar de alvorlig.
Umulig å ha kontakt med legekontoret på nett. Prøvde å bestille time, men det var nytteløst. Og man kan bli sittende lenge når man skal bestille time over telefon.
Har et ambivalent forhold til personalet. De første årene følte jeg at jeg ble behandlet som et nummer. Ingen empati eller respekt. Etter jeg ble alvorlig syk forandret det seg betraktelig. Da først følte jeg at jeg ble tatt på alvor og ble behandlet som et medmenneske.
Flyttet for en stund siden, men beholdt dr. Ohren som fastlege, men pga den lange ventetiden og gjentatte "forglemmelser" valgte jeg å skifte fastlege.