Utilgjengelig - Ikke til å anbefale

Jeg valgte Bryggen legesenter fordi det var sentralt, da jeg er student på BI Trondheim. Skulle ha gjort litt mer søk før jeg valgte legesenter.
Jeg har nå hatt Rigmor som min fastlege i snart 3 år og har prøvd å fått time 4 ganger. 3 av de gangene har de e resepsjonen sagt at hun ikke er tilstede. Den ene gangen da jeg kun hadde ett spørsmål, var det ikke mulig å få prate med henne i tlf fordi de legene på Bryggen legesenter hadde det så travelt. Man måtte alltid bestille time, noe jeg ikke er vandt til.

Jeg hadde mistet følelsen min i 1/3 av foten fikk jeg time 2 uker etter. Jeg fortalte hvor ille det var men de e resepsjonen er ikke noe særlig hjelpsomme. Dette ble alt for sent å jeg endte opp med å dra til privat lege.

I dag var siste gang jeg ringte til legen for å høre om time. Jeg sa at jeg trengte hastetime. Det endte med at jeg fikk time dagen etterpå kl 14:15. Hun sa jeg kunne ringe opp om det skulle bli mer krise. Jeg ringte opp igjen å sa at de bare måtte avbestille timen fordi jeg trengte en time idag. Så jeg måtte isåfall finne meg en annen lege. Svaret jeg fikk var: Den er grei, ha en fin dag videre.

Utenom at Rigmor er veldig utilgjengelig, er hun også veldig kvass og viser lite medfølelse. For noen er dette passende, men for andre ikke. De i resepsjonen er lite behjelpelige og virker ikke som om de har lyst å ha oss inn i det hele tatt.