Usikker og uvennlig

Legen virker som noe usikker både faglig og med personalet på kontoret. Kan hende det er fordi han er ny.
Kontoret generelt ble mye verre i det siste. Slitne og utrivelige lokaler, ikke heis til annen etasje, frekk sekretær. Min 80 år gammel mor klarte bare så vidt å komme opp og da hun komenterte at det burde vært heis til folk som er dårlig til beins, anbefalte dama i luka å bytte legekontor! Den nye yngre sekretæren er det verste jeg har vært bort i! Forferdelig frekk og sur. Hun glemte å registrere time for min mor, selv om hun bekreftet på telefon at alt var i orden og da vi kom på kontoret, så kom ikke mora mi til legen. Vi måtte bare reise hjem. Da jeg konfronterte sekretæren med at det var hennes feil, svarte hun bare at "vi er alle mennesker og alt kan skjee" Hun ba ikke en gang om unnskylning!
Og legen var ikke noe bedre. Han viste total ansvarsfraskivelse og overlat løsning av problemet til sekretæren. Løsning fra min side var å bytte lege og kontor. Noe jeg anbefaler på det sterkeste til alle pasienter.