Beste legen jeg har vært borti

Iryna er en lege som ikke bare har høy kunnskapsnivå og kompetanse innen hennes yrke -men som også legger sitt hjerte i pasientsituasjonen.
Hun lytter til deg, kommer med tips og råd, gir deg all sin tid og oppmerksomhet og ser på det som et helhetlig menneske, noe leger i dag dessverre har som mangelvare.
Hun har vært der for meg gjennom hele min graviditet og takket være hennes nøyaktighet så fant vi ut komplikasjoner tidlig i svangerskapet, noe som førte til at jeg og babyen fikk en bedre tid både under og etter graviditeten.
Hun er også en flott lege for barn, underholder dem mens hun undersøker dem og er bare helt jordnær.
Iryna nøler ikke med å henvise eller ringe noen andre med høyere kompetanse hvis hun kommer i en situasjon der hun er litt i tvil.

Jeg har hatt en god del leger gjennom årene, men har aldri følt meg så trygg, fornøyd og tatt godt imot som med Iryna.
Dessverre må jeg bytte lege siden jeg har flyttet på andre siden av landet, ellers hadde jeg aldri byttet henne ut og hadde gjerne tatt henne med hvis jeg kunne.

Dette her er en lege som utøver sitt yrke med hjertet, som har legeyrket i sitt sjel.

Sekretærene er også svært hyggelige, men kan være av og til være litt treige med å ta telefonen.