Empati er et fremmedord, lytter overhode ikke til pasienten.

Byttet til denne som fastlege 1 mars 2018. Har kun kontortid Ons-Tors-Fredager. Har vært på 3 besøk allerede + hos kollega ny svensk turnuslege , uten å få hjelp. Legen er mere opptatt av å skrive på PC, og bruker max 30-60 sekunder til å undersøke pasient. Gått med store smerter i 3 med. uten å få hjelp, byttet til denne da jeg trodde han var Norsk, men han er Dansk Lege. Ville overhode ikke hjelpe meg med smertelindrende medisiner, hvilket har medført at jeg har måttet fly som en gal flere ganger nattetid til lokal legevakt for å få hjelp. Ville heller ikke se på papirer og journaler jeg hadde med som var attestert til ham ifra Legevakten. Nei han skulle ha journaler ifra min forrige fastlege og dette elektronisk. Dette ble ordnet av mitt forrige fastlegekontor, men kom ikke frem til lege Larsen, da han ikke var oppført som fastlege ved Solli klinikk ,gikk mine journaler til kollega Lege Furuseth. Solli Klinikk fremstår også som et legekontor hvor "Logistikk" er et fremmedord. Svarer ikke på telefon, det skal sendes "SMS" som koster kroner for pasienter. Utrivelig personale i resepsjonen, her er det mye som er galt! STYR UNNA!