Ubehagelig

Dro til Sindre pga god vurdering fra leselisten.no. Startet behandlingen min her, men droppet kjapt ut etter noen få behandlinger. Mulig han er dyktig som kiropraktor, men etter gjentatte ubehagelige kommentarer (ga meg visittkortet sitt og sa jeg kunne ringe dag og natt, og selv om han muligens var full på natta måtte jeg bare ringe + fokuserte på hvorvidt jeg var en "good girl" og snill pike i et samtaleemne omhandlet at jeg tidvis jobbet mye + spurte gjentatte ganger om mine festvaner) fikk jeg ikke til mer. Det var rett og slett ubehagelig, og jeg grudde meg til andre behandling (med oppfatningen etter første time om å gi han en ny sjans). Han kommenterte også deler av kroppen min som ikke var grunnen til at jeg oppsøkte han, og ikke var et naturlig samtaleemne. Når jeg svarte mere kaldt mot slutten og forsøkte å rette samtalen over mer over på årsak for henvendelse, virket han mer fornærmet og jeg opplevde en avbrutt behandling etter 10min m. Hele opplevelsen gjorde meg rett og slett ukomfortabel og provosert.