Therese Marie Aarsæther

Therese Marie Aarsæther er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Therese Marie Aarsæther

Trygg, varm og kunnskapsrik

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Vi var hos Therese for undersøkelse av baby som var 7-8 uker. Therese var utrolig flink og gikk nøye gjennom alt hun gjorde. Hun var også tålmodig med ham og gjorde alt i hans tempo, så hun satte av god tid. Under timene viste hun oss tips og triks for å lette for luft i magen og annet vi lurte på. Etter timene sendte hun en epost med oppsummering av timen, det var veldig kjekt fordi det er fort gjort å glemme noe i etterkant av timen. Jeg anbefaler Therese på det varmeste, og særlig hvis man er litt nervøs som førstegangsforeldre så er Therese gull!

Høy kompetanse og kundevennlige!

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Har benyttet Ullevål Kiropraktorklinikk og Therese ved flere anledninger. Her blir jeg alltid møtt med et smil i hyggelige lokaler og jeg får alltid den hjelpen jeg trenger og gode råd. Jeg vil anbefale Therese på det sterkeste!

Utrolig dyktig

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Har vært hos Therese med bekken og ryggplager under og etter svangerskap. Jeg ble helt fin etter bare noen få behandlinger, veldig rolig og hyggelig dame man føler seg trygg og ivaretatt hos.

Har også vært hos Therese med datteren min på 3mnd, som har blitt veldig fin i rygg og nakke etter behandling, hun koser seg alltid når hun er der:)