Haraldur Arnason

Kiropraktor

Autorisasjon (2004)

Haraldur Arnason er kiropraktor i Trondheim

Siste vurderinger av Haraldur Arnason

Veldig flink og trygg person, anbefales

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Trondheim Piren Skrevet

Jeg har i mange år slit med kroniske smerter. Han løste ikke problemet men gjorde alt han kunne for det og lindret symptomene der og da. Virker veldig interessert i at pasientene blir friske. Hyggelig og imøtekommende.

Meget kunnskapsrik og trygg

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Trondheim Piren Skrevet

Anbefales på det sterkeste. Gikk dit med to skuldre som gnisset mot bein med en dratt seg fremover- holdning. Etter et besøk var begge skuldrene på plass og det varte i 3.år til jeg flyttet og bar for tung bør igjen. Pålitelig, kunnskapsrik og trygg.

Utrolig dyktig kiropraktor!

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Trondheim Piren Skrevet

Hadde prøvd en annen kiropraktor først men var ikke fornøyd med han. Kom til Haraldur og han sjekket meg mye grundigere enn tidligere kiropraktor gjorde og visste med en gang hva som skulle til for at jeg skulle bli bra igjen,og det virket! Han er kunnskapsrik,får deg til å slappe av,veldig service og humør og virker som en kiropraktor som har veldig peiling og vet med en gang hva han må gjøre og hvilke øvelser jeg må gjøre hjemme. Anbefales!

Verdens beste kiroprakto...

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Trondheim Piren Skrevet

...bruker alle å si om sin kiropraktor. Vel, min er verdens beste. Han er hyggelig, imøtekommende, blid og ikke minst entusiastisk. Dessuten er han en del av et tverrfaglig team som vet å ta vare på hele deg. Dessuten setter han også nåler (ikke akupunktur) for å stimulere musklene, i tillegg til å knekke opp og justere låsninger. Jeg anbefaler ham på det varmeste!