Hildegunn Sørum Aukner

Hildegunn Sørum Aukner er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Hildegunn Sørum Aukner

Great diagnostician

Klinikk: Heggeli Helhetsmedisin Skrevet

I was so fortunate to find Dr. Hildegunn Sorum Aukner, when a masseur associated with the same clinic recommended her. I am here working on a three-month work permit and had recently suffered from sciatica. A chiropractor in the U.S. used spinal decompression to help me walk again. Dr. Aukner assessed the situation when I came to her with numbness in my leg and foot, worried that I would not be able to complete my work assignment here. I saw her two times a week, and every time she not only relieved my problem but also made suggestions for exercise and stretching.
She is a person who cares about the patient as a whole, not just the problem at hand.

Effektiv og dyktig

Klinikk: Heggeli Helhetsmedisin Skrevet

Som danser har jeg hatt problemer både med korsrygg, nakke og hoftebøyere. Hildegunn har alltid hjulpet meg ut av vanskene og er flink til å tenke helhetlig. Hun ser deg, lytter og ser løsninger.

Superkiropraktor

Klinikk: Heggeli Helhetsmedisin Skrevet

Jeg er som ny etter behandlingen jeg har fått av Hildegunn sammen med fysioterapeuten på Heggeli Helhetsmedisin. Mange år (er 62) bøyd over pc hadde satt sine spor, men nå er nakke, skuldre, rygg og hofter reparert. Jeg har blitt veldig godt tatt vare på. Jeg har blitt møtt med smil, og jeg har fått gode råd og øvelser. Jeg har mye større glede av treningen etter behandlingen siden jeg har fått mye bedre bevegelighet. Dette var helt topp!

Pålitelig, lyttende og dyktig kiropraktor

Klinikk: Heggeli Helhetsmedisin Skrevet

Hildegunn er en svært flink kiropraktor som raskt kartlegger problemområdene. Behandlingen hun gir virker umiddelbart, og oppfølgingen videre er upåklagelig. Hun er god til å lytte og gir gode råd for hvordan jeg skal ta vare på egen helse. Anbefales!!!!

Meget kompetent og dyktig kiropraktor

Klinikk: Heggeli Helhetsmedisin Skrevet

Hildegunn er profesjonell og tilbyr grundig undersøkelse før optimal behandling og fokus på langtids effekt. Hun er empatisk med en smittsom positiv holdning! Jeg anbefaler Hildegunn på det sterkeste.