Profilbilde av kiropraktor Maja Eidsmo Bjørnli

Maja Eidsmo Bjørnli

Profilbilde av kiropraktor Maja Eidsmo Bjørnli
Kiropraktor

Om

Maja har en utdannelse fra både Australia og England. Hennes hovedfokus er å finne den underliggende årsaken til pasientens problemer, ikke bare behandle symptomene. Med en variert idrettsbakgrunn og kurs i behandling og forebygging av idrettsskader, har Maja ekstra dyp forståelse av muskel- og skjelettsystemet.

Maja har spesiell ekspertise innen behandling av nakkesmerter, svimmelhet og hodepine. I tillegg til kiropraktiske teknikker, utfører Maja trykkbølgebehandling og intramuskulær nålebehandling for å gi omfattende omsorg og lindring.

Hennes kontinuerlige faglige utvikling og kursdeltakelse viser hennes engasjement for å holde seg oppdatert og for å alltid kunne tilby den beste mulige behandlingen.

Velg Kiropraktor Maja E. Bjørnli som din partner for en bedre helse, og ta skrittet mot en smertefri og aktiv livsstil!

Autorisasjon (2015)

Siste vurderinger av Maja Eidsmo Bjørnli

Lytter og er kunnskapsrik

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Veldig flink til å stille gode spørsmål om ting man gjerne har glemt eller ikke tenker på som symptomer. Informerer godt om hva hun skal gjøre og veileder på en profesjonell måte underveis. Hun ringte når MR-bildene kom tilbake for å informere om hva som er i veien og kom med tips om hva jeg kunne gjøre for å trene opp ryggen. Lett å få time, svært fleksibel og profesjonell behandler som bryr seg om pasientene sine.

Svært dyktig og meget behagelig kiropraktor

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Dette er en kiropraktor som på en fin og naturlig måte inngir stor autoritet og som vet hva hun gjør. Hun tar seg god tid, lytter oppmerksomt og stiller presise spørsmål. Hun forklarer alt hun gjør på en grei og forståelig måte. Alt hun gjør virker gjennomtenkt. Fremfor alt, hun "overbehandler" ikke. Hun har en meget behagelig væremåte, og får pasienten til å slappe av. Jeg anbefaler Maja Eidsmo Bjørnli på det varmeste!

Dyktig, allsidig og hyggelig kiropraktor

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Maja Bjørnli er en meget dyktig kiropraktor som alltid tar meg imot med et stort smil og godt humør. Hun er meget fleksibel i forhold til forskjellige behandlingsmåter, og har en klar oppfatning av hvor årsakene til mine smerter i nakke og skuldre ligger. Har jeg akutt vondt/smerter andre steder tar hun umiddelbart tak i dette også. Hun gir gode råd og veiledning vedrørende egnede øvelser som raskere bedrer helsesituasjonen og forebygger nye slitasjer/skader. Hun har også i denne sammenmheng bidratt til at jeg har fått en bedre tilpasset arbeidsplass. Jeg vil derfor sterkt anbefale andre å be om time hos Maja dersom behov for behandling av smerter i nakke, skuldre, rygg osv. skulle oppstå.

Dyktig kiropraktor

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Jeg har gått til Maja i ca. et år nå og er kjempefornøyd. Hun er svært dyktig, har et behagelig vesen og virker svært erfaren. Anbefales !!!

Faglig dyktig og trygg kiropraktor

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Maja er dyktig i sitt arbeid og en trygg kiropraktor. Veldig fornøyd med behandlingen jeg har fått! Anbefales.