Profilbilde av kiropraktor Maja Eidsmo Bjørnli

Maja Eidsmo Bjørnli

Profilbilde av kiropraktor Maja Eidsmo Bjørnli
Kiropraktor

Om

Maja har en utdannelse fra både Australia og England. Hennes hovedfokus er å finne den underliggende årsaken til pasientens problemer, ikke bare behandle symptomene. Med en variert idrettsbakgrunn og kurs i behandling og forebygging av idrettsskader, har Maja ekstra dyp forståelse av muskel- og skjelettsystemet.

Maja har spesiell ekspertise innen behandling av nakkesmerter, svimmelhet og hodepine. I tillegg til kiropraktiske teknikker, utfører Maja trykkbølgebehandling og intramuskulær nålebehandling for å gi omfattende omsorg og lindring.

Hennes kontinuerlige faglige utvikling og kursdeltakelse viser hennes engasjement for å holde seg oppdatert og for å alltid kunne tilby den beste mulige behandlingen.

Velg Kiropraktor Maja E. Bjørnli som din partner for en bedre helse, og ta skrittet mot en smertefri og aktiv livsstil!

Autorisasjon (2015)

Siste vurderinger av Maja Eidsmo Bjørnli

Faglig dyktig og empatisk

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Maja er en faglig dyktig og empatisk kiropraktor.
Hun bruker ulike behandlingsmetoder noe som for min del har hatt stor effekt.
Jeg opplevde å bli tatt på alvor da jeg gikk inn døren hos henne da hun både lytter, behandler og er god til å følge opp.
Jeg gir Maja mine sterkeste anbefalinger på bakgrunn av faglig dyktighet, empati og tid.

Kunnskapsrik og positiv.

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Maja er veldig dyktig og tar seg god tid under behandlingen. Er tilgjengelig og løsningsorientert om man trenger en time kjapt! Bare gode erfaringer med Maja sine behandlinger og de funker.

Flink , serviceminded og blid.

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Anbefaler Maja på det sterkeste. Har behandlet meg i 2 omganger. Enkelt å få time til behandling, slipper å vente lenge på 1.time. Meget dyktig,og ett fantastisk humør, som smitter over på meg som pasient. Takk for alle hjelp Maja.

Varm, vennlig og kunnskapsrik.

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Begynte min behandling hos Maja da jeg flyttet til Oslo i 2015, og har ikke angret ett sekund. Gir tydelig og klar informasjon om behandling og viser at hun virkelig er en mester i sitt yrke. Tar deg og dine plager på alvor, lytter og følger opp. Bruker tid på å finne den behandlingen som fungerer best for deg, og har en trygg og vennlig atmosfære. Det er lett å avtale timer, og hun er alltid opptatt av sine pasienters ve og vel. Maja anbefales på det sterkeste! Dette er en dame som man raskt blir glad i, og som virkelig kan jobben sin.

Systematisk

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Jeg har vært til behandling hos flere kiropraktorer og jeg opplever Maja som veldig profesjonell og god til å komme frem til rette behandling.

Hun vet virkelig hva hun holder på med og jeg merket tydelig positiv endring etter første behandling. Vi har kommet frem til gode og overkommelige styrke og tøye øvelser som fungerer godt.

Maja er veldig behagelig å ha som terapeut med sin behagelige og omsorgsfulle fremtoning. Man føler seg hørt og trygg. Jeg anbefaler Maja på det sterkeste.