Profilbilde av kiropraktor Maja Eidsmo Bjørnli

Maja Eidsmo Bjørnli

Profilbilde av kiropraktor Maja Eidsmo Bjørnli
Kiropraktor

Om

Maja har en utdannelse fra både Australia og England. Hennes hovedfokus er å finne den underliggende årsaken til pasientens problemer, ikke bare behandle symptomene. Med en variert idrettsbakgrunn og kurs i behandling og forebygging av idrettsskader, har Maja ekstra dyp forståelse av muskel- og skjelettsystemet.

Maja har spesiell ekspertise innen behandling av nakkesmerter, svimmelhet og hodepine. I tillegg til kiropraktiske teknikker, utfører Maja trykkbølgebehandling og intramuskulær nålebehandling for å gi omfattende omsorg og lindring.

Hennes kontinuerlige faglige utvikling og kursdeltakelse viser hennes engasjement for å holde seg oppdatert og for å alltid kunne tilby den beste mulige behandlingen.

Velg Kiropraktor Maja E. Bjørnli som din partner for en bedre helse, og ta skrittet mot en smertefri og aktiv livsstil!

Autorisasjon (2015)

Siste vurderinger av Maja Eidsmo Bjørnli

Dyktig og trygg

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Anbefaler Maja på det sterkeste om du er på utkikk etter en dyktig kiropraktor. Føler meg alltid trygg og ivaretatt når jeg er hos henne, og ryggen og kroppen blir alltid god som ny etter behandling.

Veldig dyktig og omsorgsfull kiropraktor.

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Jeg har prøvd mye forskjellig behandlingstyper og vært hos mange forskjellige behandlere, men har aldri vært hos noen som er så dyktig, omsorgsfull, hensynsfull og kompetent som Maja. Hun er flink til å lytte til pasienten og hun bruker lang tid på hver pasient, noe som gir gode resultater. Kan anbefales på det sterkeste.

Trivelig og omtenksom.

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Hun er flink og hensynsfull. I tillegg tar hun seg god tid til pasientene. Jeg vil anbefale henne for behandling av skuldre.

Den beste kiropraktoren jeg har vært hos

Klinikk: Klinikk for Alle Åsane Skrevet

Maja er den flinkeste kiropraktoren jeg har vært hos, og jeg har vært hos veldig mange. Hun er en veldig sympatisk dame som er flink til å lytte, og tar deg på alvor. Hun er også veldig flink å behandle problemene og gi deg riktige øvelser. Skulle tro hun hadde jobbet som kiropraktor i 30 år fordi hun er lagt flinkere enn mange som har jobbet mye lenger. Tror hun må ha medfødt talent.