Tor-Joachim Myklebust Bjørnstad

Kiropraktor

Autorisasjon (2014)

SKAR kiropraktorsenter Telefonnummer61 17 04 9961 17 04 ...
Østre Totenveg 107 2816 Gjøvik
Tor-Joachim Myklebust Bjørnstad er kiropraktor i Gjøvik

Siste vurderinger av Tor-Joachim Myklebust Bjørnstad

Rask og god hjelp

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Ringte utenfor arbeidstid, men Bjørnstad ringte opp igjen. Fikk time raskt. God behandling, veiledning og rask bedring . Anbefales!

Behagelig og vennlig, med gode kunnskaper

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Fikk raskt time og ble svært godt mottatt. Ingen ventetid utover avtalt tidspunkt. Kan ikke se noe negativt i behandlingen så langt og merket stor forbedring i ryggplager allerede etter første behandling. Synd at så nødvendig behandling for mange av oss ikke inkluderes under frikort og egenandeler.

Flink og hyggelig

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Flink og hyggelig kar. Je kjente at jeg var til når han gnudde på muskla, men jeg ble raskt bra igjen. Kom inn som en krok og etter tre turer var jeg i full fart igjen. Kjæmpefornøyd med behandlingen. Anbefales

Flink kiropraktor

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Her er det en kiropraktor du får time hos på dagen du ringer. Jeg fikk raskt hjelp og nakke/rygg ble bedre etter første time. Føler han bruker alt for mange timer på å «fikse» problemet. Et pengesluk for min del. Får flere timer i uka, mange uker i strekk.
Veldig fornøyd med han, men pass på å si ifra selv når du ikke trenger flere timer!!

Trygg og effektiv

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Fikk akutt tilfelle med ryggen, ringte og fikk time på dagen. Ble møtt av en blid og service innstilt mann. Kom inn med sterke smerter, og ble betraktelig bedre etter første time. Tor-Joachim veileder godt igjennom behandlingen,effektiv og lytter til problemene. Kombinasjonen mellom å knekke og massere fungerer svært bra. Etter mange år med forskjellig behandlinger,har jeg endelig funnet noe som virker. Anbefales!