Tor-Joachim Myklebust Bjørnstad

Tor-Joachim Myklebust Bjørnstad er kiropraktor i Gjøvik

Siste vurderinger av Tor-Joachim Myklebust Bjørnstad

klar og målrettet

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Brukte kort tid med og finne feil og hvordan vi burde jobbe med det. klar på hva jeg burde jobbe med hjemme og framdriften har vært suveren.
veldig hyggelig og effektiv. absolutt trygt og anbefale.

Solid valg!

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Fikk gode resultater allerede etter første møte. Kunnskapsrik og informativ behandler med gode ferdigheter som er skreddersydd den enkelte. Personlig var jeg, ifølge behandler, lett å jobbe med til tross for store plager med ryggen. Har vært der ved flere anledninger og kan si at brukeren er i trygge hender. Anbefales på det sterkeste! Et godt og solid valg med lav ventetid. Fikk time samme dag.

Trygg

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Utrolig flink, kan det han driver med. Forklarer godt hva han gjør og hva du selv skal gjøre for å bli bedre.

Den beste behandligen jeg hat fått

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Har lenge slitt med ryggen etter en skade, og har hatt lite hell med forskjellige behandlingsmetoder.
Kiroptraktortimene har vært effektive, og ryggen har forbedret seg betraktelig.

Veldig fornøyd

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Alltid hyggelig og blid. Tar pasienten på alvor. Er god på det han driver med. Anbefales. Får alltid time på dagen, eller endret uten problemer.

Genialt, God i faget, erfaren, hyggelig og positiv!

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Annbefaler behandleren på det sterkeste! veldig i møtekommende, hjelper til og kan faget kjempe bra!, har vært hos dette kiropraktorsenteret i mange år nå og kommer til å være der i flere år fremmover! Annbefales på det sterkeste! Behandlingen går fort og effektivt med gode resultater!.

Den beste kiropraktoren i Gjøvik omerådet

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Jeg kan anbefale Tor Joachim på det varmeste. Jeg har vært plaget med ryggen min i flere år og jeg har prøvd alle kiropraktorne som er i Gjøvik og omerådet rundt, men det er ingen andre steder jeg har fått så god hjelp som her. Tor Joachim tar seg tid til å høre på deg og det er det ikke alle som er like flinke til etter min erfaring. Veldig blid og hyggelig og har tydelig stor kunnskap om faget sitt. Han undersøker skikkelig og forklarer godt syntes jeg. Jeg har også fått mye øvelser og "hjemmelekser" som han kaller det, har hjulpet meg mye.
Har anbefalt Tor Joachim til mange venner og kolleger og de er kjempe fornøyde. Kommer aldri til å bytte kiropraktor

En dyktig og hyggelig fagperson!

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Fikk time raskt, ble møtt på en veldig hyggelig måte! Tor- Joachim Bjørnstad stilte mange og gode spørsmål, undersøkte nøye mens han forklarte veldig godt hvorfor han gjorde det han gjorde. Rask til å bestille MR ved mistanke om prolaps, ga gode råd for fysisk aktivitet som kan gjøres med de plagene jeg har. Jeg har god greie på rygg etter å ha hatt problemer siden 80-tallet, og kan derfor sammenligne ham med andre behandlere. Han er faglig dyktig! Dette er en kiropraktor som anbefales på det varmeste!

Kjempe dyktig kiropraktor

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Jeg har flere ganger fått veldig god hjelp av Tor Joakim. Han er veldig dyktig på det han driver med å jeg får alltid rask og god hjelp med ryggen min som har hatt en tendens til å låse seg etter jeg var involvert i en ulykke for noen år siden. Proffesjonell og kjempe hyggelig kiropraktor. Han har gitt meg øvelser jeg skal jobbe med hjemme og dette har også hjelpet meg mye. Jeg har anbefalt han til mange av mine venner som også har dårlig rygg.

Manglende fagkunnskap

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Fikk time på dagen og svært serviceinnstillt. Pene og lyse lokaler. kiropraktor var hyggelig og grei, men kunne desverre ikke svare på enkle faglige spørsmål og gav et et inntrykk av manglende fagkunnskaper. Var 10-15 min forsinket og hadde veldig dårlig tid pr. pasient.

Alltid hjelp å få

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Jeg får alltid time på dagen hvis jeg har behov for det. Han er også veldig flink til å gi råd, og gir deg akkurat så mange behandlinger som du trenger. Han er hyggelig og lett å prate med. Han er som regel 10-15 min forsinket, så akkurat det kan han forbedre seg på.

Kjempeflink og hyggelig kiropraktor :)

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Fått hjelp til vond rydd, og er kjempefornøyd! Veldig hyggelig og behagelig kiropraktor. Anbefales på det sterkeste :)

Best i byen !!

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Dette var en hyggelig og dyktig kiropraktor, fikk god hjelp med nakken og ryggen min der. Veldig godt fornøyd med behandlingen jeg fikk.

The Best !

Klinikk: Bryne Kiropraktorklinikk Skrevet

Tor-Joachim er en veldig hyggelig og utrolig dyktig kiropraktor. Han har hjulpet meg med både bakken å ryggen min. Jeg er veldig fornøyd både med behandling og servicen.