Tor-Joachim Myklebust Bjørnstad

Kiropraktor

Autorisasjon (2014)

SKAR kiropraktorsenter Telefonnummer61 17 04 9961 17 04 ...
Østre Totenveg 107 2816 Gjøvik
Tor-Joachim Myklebust Bjørnstad er kiropraktor i Gjøvik

Siste vurderinger av Tor-Joachim Myklebust Bjørnstad

Super fornøyd!

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Tor Joachim er en kjempe flink, dyktig og kunnskapsrik kiropraktor som gir veldig bra behandling.

Har godt hos han i flere år og er veldig fornøyd. ☺️ Alle mine plager med nakke og rygg blir bra under behandlingen. Veldig god kundeservice!!!! Takk 🙌

10/10

Veldig fornøyd med behandling! 10/10

Beste klinikken i distriktet. Gått til Tor-Joachim over en lengre periode nå - og kjempe fornøyd med behandling og oppfølging.

Veldig dyktig og topp service

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Jeg var i beita når jeg fikk en skikkelig låsning på en lørdag og jeg ringte alle nummerene jeg fant, Tor Joakim var den eneste som svarte og han ga meg behandling samme dag. Utrolig god service. Jeg følte at han undersøkte nøye og forklarte godt, og jeg skal si behandlingen var effektiv. Jeg kom inn som en krok og gikk ut som en 20 åring. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd, både service og behandling i toppklasse. Skikkelig blid og hyggelig kar også, har anbefalt Tor Joakim og Skar Kiropraktor til alle jeg kjenner.

Mangler kunnskap

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Etter flere besøk følte jeg ingen bedring i tilstanden min. Jeg hadde også negative bivirkninger av enkelte behandlinger. Jeg hadde håpet på en mer omfattende og effektiv tilnærming til mine helseproblemer.

Skuffende opplevelse

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Først og fremst, jeg har følt meg utilstrekkelig informert om behandlingsmetodene og deres hensikt under mine konsultasjoner. Dette har skapt usikkerhet og begrenset min tillit til behandlingen. Videre har jeg opplevd en mangel på personlig tilnærming og empati under behandlingene. For meg er det avgjørende å føle meg hørt, forstått og ivaretatt som pasient. Resultatene av behandlingen har heller ikke vært tilfredsstillende, da jeg ikke har opplevd den forventede forbedringen av mine symptomer. Det har ført til frustrasjon og tvil om veien videre.