Tor-Joachim Myklebust Bjørnstad

Tor-Joachim Myklebust Bjørnstad er kiropraktor i Gjøvik

Siste vurderinger av Tor-Joachim Myklebust Bjørnstad

Trygg og effektiv

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Fikk akutt tilfelle med ryggen, ringte og fikk time på dagen. Ble møtt av en blid og service innstilt mann. Kom inn med sterke smerter, og ble betraktelig bedre etter første time. Tor-Joachim veileder godt igjennom behandlingen,effektiv og lytter til problemene. Kombinasjonen mellom å knekke og massere fungerer svært bra. Etter mange år med forskjellig behandlinger,har jeg endelig funnet noe som virker. Anbefales!

Positiv og blid

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Blid og positiv kiropraktor med kunnskap i faget. Får time på dagen uansett når man ringer. Anbefales!

klar og målrettet

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Brukte kort tid med og finne feil og hvordan vi burde jobbe med det. klar på hva jeg burde jobbe med hjemme og framdriften har vært suveren.
veldig hyggelig og effektiv. absolutt trygt og anbefale.

Solid valg!

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Fikk gode resultater allerede etter første møte. Kunnskapsrik og informativ behandler med gode ferdigheter som er skreddersydd den enkelte. Personlig var jeg, ifølge behandler, lett å jobbe med til tross for store plager med ryggen. Har vært der ved flere anledninger og kan si at brukeren er i trygge hender. Anbefales på det sterkeste! Et godt og solid valg med lav ventetid. Fikk time samme dag.

Trygg

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Utrolig flink, kan det han driver med. Forklarer godt hva han gjør og hva du selv skal gjøre for å bli bedre.