Tor-Joachim Myklebust Bjørnstad

Kiropraktor

Autorisasjon (2014)

SKAR kiropraktorsenter Telefonnummer61 17 04 9961 17 04 ...
Østre Totenveg 107 2816 Gjøvik
Tor-Joachim Myklebust Bjørnstad er kiropraktor i Gjøvik

Siste vurderinger av Tor-Joachim Myklebust Bjørnstad

Veldig fornøyd anbefales

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Jeg har fått behandling av, Tor-Joachim Myklebust Bjørnstad i mange år og er veldig fornøyd. Veldig god behandling og service. Har økt livskvaliteten min gjennom behandling. Og alltid ålreit og snakke med. Så anbefaler til alle som trenger hjelp.

Anbefales

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Jeg får ikke fullrost Bjørnstad nok, aldri opplevd maken til service. Ryggen låste seg fullstendig etter snømåking og jeg måtte støttes inn på kontoret hans. Jeg ble umiddelbart bedre og etter to behandlinger til så var jeg god som ny. Helt utrolig. Alt i alt en utrolig positiv opplevelse. Jeg fikk time på dagen, kontoret var lett å finne, parkering rett utafor døra, sjeldent hyggelig mann. Han tok seg tid og ga meg også øvelser og tips om hva jeg kan gjøre selv. Anbefales på det varmeste!

Manglende fagkunnskap

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Dårligste kiropraktorsenter jeg har vært borti, får ikke helsehjelpen man trenger.
Fortjener knapt en stjerne. Meget Misfornøyd.

Beste kiropraktoren i området

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Jeg har prøvd dom fleste kiropraktorne i området og jeg gikk mange år til kiropraktorsenteret i sentrum, men jeg har aldri fått så god hjelp som jeg får av Bjørnstad. Det var en kollega som anbefalte han og nå kommer jeg aldri til å bytte kiropraktor. Hos dom andre så er det bare noen kjappe knekk og så ut at, Bjørnstad behandler både ryggen og muskla og tar seg mye mer tid. Han kan virkelig detta med rygg og er alltid blid og hyggelig. Anbefaler han til alle jeg kjenner med vond rygg.

Hyggelig, men usikker på behandlingsmåte

Klinikk: SKAR kiropraktorsenter Skrevet

Kom inn med akutte korsryggsmerter med stråling nedover beinet. Fikk røff behandling med albue og kraft, svært smertefullt. jeg ble verre for hver gang, synes det var merkelig å ikke rekvirere røntgen, bare tøyeøvelser. Ikke før jeg spurte selv etter 5 ganger så ble jeg sendt til røntgen. Tok mange uker før jeg ble bra, vet ikke om behandlingen hadde noe effekt eller bare gjorde vondt verre..
Koselig mann, men veldig ivrig på å sette opp nye timer til tross for at jeg ikke ble bedre. Føler det er viktig å sende pasienter til røntgen i slike tilfeller.