Morten Styrerud Bunkholdt

Kiropraktor

Autorisasjon (2013)

Morten Styrerud Bunkholdt er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Morten Styrerud Bunkholdt

Dedikert kiropraktor med bred kunnskap og erfaring

Klinikk: Kiropraktor Bunkholdt Skrevet

Kiropraktor Bunkholdt har fikset både akuttskader, belastning og stressrelaterte smerter hos meg i mange år. Det faktum at han bruker røntgen som en del av behandlingen gjør at jeg føler meg svært trygg, selv ved akutte smerter. Hans erfaring og kunnskap innenfor helse og det holistiske synet hans på medisin gjør at han har hjulpet meg langt utover ren kiropraktikk.

Dyktig kiropraktor

Klinikk: Kiropraktor Bunkholdt Skrevet

Dette er en kiropraktor som vet hva han driver med.
Stort pluss at han tar røntgen bilder, og at han selv analyserer bildene.

Han har fått orden på mine problemer, og jeg vet om andre som også anbefaler han sterkt.

Nøye og veldig dyktig

Klinikk: Kiropraktor Bunkholdt Skrevet

Morten og måten han praktiserer kiropraktikk på har virkelig gitt meg et liv med bedre rygg, og en kropp som er mer i balanse. Trøblete rygg og to graviditeter hadde satt spor, og selv om jeg har brukt andre kiropraktorer så fikk jeg ikke ordentlig hjelp før jeg kom til Morten. Han bruker røntgen, og det gir trygghet i form av at han ser hvor problemene ligger. Han tar seg alltid god tid, og jeg går alltid ut fra kontoret som et nytt menneske. Veldig behagelig og hyggelig og. Jeg er en av flere kolleger som bruker ham, og vi er alle superfornøyde. Anbefales!

En god, hyggelig og holistisk tenkende kiropraktor.

Klinikk: Helsfyr Kiropraktorklinikk Skrevet

Morten er en utrolig hyggelig kiropraktor, som tar seg god tid og har mye kunnskap.

Jeg liker spesielt godt at han gir holistiske råd om ernæring og generell helse. Han virker personlig interessert i faget, og kommer ikke på jobb bare for å tjene penger.. her er det empati og ønsket om å hjelpe folk som rår.

Gonstead-teknikken han bruker er veldig effektiv, og har vist raske resultater. Dette i motsetning til andre tekniker jeg har prøvd.
Det at de har egen røntgen-maskin er også et stort pluss!

Jeg får som regel time på dagen, om jeg ønsker.

Morten anbefales på det sterkeste! Min nye "fastlege".