Morten Styrerud Bunkholdt

Morten Styrerud Bunkholdt er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Morten Styrerud Bunkholdt

Fantastisk!

Klinikk: Kiropraktor Bunkholdt Skrevet

Flott kiropraktor og mann, med kunnskap som går langt utover kiropraktikk. Ser kroppen som en helhet og kommer med innspill som bidrar til en helhetlig bedre helse for sine kunder, om man er lydhør og nyskjerrig. Tar seg god tid og er svært fleksibel. Prismessig synes jeg han priser seg altfor lavt i forhold til sine kolleger. Anbefales på det varmeste:)

Veldig dyktig!

Klinikk: Kiropraktor Bunkholdt Skrevet

Jeg gir Morten Bunkholdt min beste anbefaling! Han er grundig, tar seg tid, er kunnskapsrik og har i tillegg til kiropraktikk god faglig innsikt innen kosthold, trening, mage/tarm og sammenhengen mellom flere forhold som spiller sammen for å etablere god helse. Det er fantastisk å komme ut fra behandling med mye mer blodgjennomstrømming i kroppen!
Og: I forhold til flere kollegaer, er han sympatisk i pris, 390 pr konsultasjon!

Trygg og enormt faglig dyktig

Klinikk: Kiropraktor Bunkholdt Skrevet

Faglig flink kiropraktor, som holder seg oppdatert !
Tar seg alltid tid til deg! Du blir nøye informert om videre tiltak etc etc.

Faglig flink og meget dyktig!

Klinikk: Kiropraktor Bunkholdt Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min oppfølgning hos Kiropraktor Bunkholdt. Takk for god hjelp. Vil anbefale han til alle som trenger en Kiropraktor.

Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Kiropraktor Bunkholdt Skrevet

Jeg har hatt problemer med kjeven nærmest hele livet, og var sikker på at dette var noe jeg måtte operere for å bli kvitt. Men etter bare noen få besøk hos Kiropraktor Bunkholdt har kjeven, i tillegg til andre mindre plager som stivhet i korsrygg og nakke, blitt helt borte. Aldri hatt det bedre med kroppen!