Morten Styrerud Bunkholdt

Kiropraktor Bunkholdt

2013

Kiropraktor Bunkholdt Telefonnummer483 94 514483 94 5 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sørkedalsveien 7 0369 Oslo
Morten Styrerud Bunkholdt er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Morten Styrerud Bunkholdt

Faglig flink og meget dyktig!

Klinikk: Kiropraktor Bunkholdt Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min oppfølgning hos Kiropraktor Bunkholdt. Takk for god hjelp. Vil anbefale han til alle som trenger en Kiropraktor.

Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Kiropraktor Bunkholdt Skrevet

Jeg har hatt problemer med kjeven nærmest hele livet, og var sikker på at dette var noe jeg måtte operere for å bli kvitt. Men etter bare noen få besøk hos Kiropraktor Bunkholdt har kjeven, i tillegg til andre mindre plager som stivhet i korsrygg og nakke, blitt helt borte. Aldri hatt det bedre med kroppen!

Dedikert kiropraktor med bred kunnskap og erfaring

Klinikk: Kiropraktor Bunkholdt Skrevet

Kiropraktor Bunkholdt har fikset både akuttskader, belastning og stressrelaterte smerter hos meg i mange år. Det faktum at han bruker røntgen som en del av behandlingen gjør at jeg føler meg svært trygg, selv ved akutte smerter. Hans erfaring og kunnskap innenfor helse og det holistiske synet hans på medisin gjør at han har hjulpet meg langt utover ren kiropraktikk.

Dyktig kiropraktor

Klinikk: Kiropraktor Bunkholdt Skrevet

Dette er en kiropraktor som vet hva han driver med.
Stort pluss at han tar røntgen bilder, og at han selv analyserer bildene.

Han har fått orden på mine problemer, og jeg vet om andre som også anbefaler han sterkt.

Nøye og veldig dyktig

Klinikk: Kiropraktor Bunkholdt Skrevet

Morten og måten han praktiserer kiropraktikk på har virkelig gitt meg et liv med bedre rygg, og en kropp som er mer i balanse. Trøblete rygg og to graviditeter hadde satt spor, og selv om jeg har brukt andre kiropraktorer så fikk jeg ikke ordentlig hjelp før jeg kom til Morten. Han bruker røntgen, og det gir trygghet i form av at han ser hvor problemene ligger. Han tar seg alltid god tid, og jeg går alltid ut fra kontoret som et nytt menneske. Veldig behagelig og hyggelig og. Jeg er en av flere kolleger som bruker ham, og vi er alle superfornøyde. Anbefales!