Aleksander Chaibi

Kiropraktor

Autorisasjon (2009)

Atlasklinikken Oslo Telefonnummer22 33 10 5022 33 10 ...
Fridtjof Nansens plass 8 0160 Oslo
Aleksander Chaibi er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Aleksander Chaibi

Effektiv og meget dyktig

Klinikk: Atlasklinikken Oslo Skrevet

Etter lang tids smerte i både hode- og rygg, fikk jeg en behandling som fungerte på sekunder. Med tanke på hodepinen, ble jeg umiddelbart henvist til topp nevrologer på Ahus. Fem stjerner holder egentlig ikke for å vurdere. Har anbefalt Dr. Chaibi til flere venner, og er vår families førstevalg.

Trygg og kunnskapsrik kiropraktor

Klinikk: Atlasklinikken Oslo Skrevet

Utrolig fornøyd med behandling hos Aleksander Chaibi. Tok meg og mine plager svært seriøst. Fikk time hos Aleksander for hodepineplager og dette hadde han full kontroll på. Ble bra etter 3-4 behandlinger. Nå følger jeg hans gode råd, og godt hvem jeg skal henvende meg til hvis hodepinen inntreffer igjen.

Manglende ydmykhet

Klinikk: Atlasklinikken Oslo Skrevet

Jeg oppsøkte Atlasklinikken fordi jeg var dårlig og hadde omfattende nevrologiske symptomer. Aleksander Chaibi undersøkte meg og konkluderte med at trening og manipulasjon var det som skulle til. Bildediagnostikk var det ikke noe poeng i, mente han. Etter å ha gjort noen øvelser hjemme som involverte nakken, ble jeg enda dårligere (svimmel, kastet opp, blodtrykksfall, venstresidig nummenhet, synsforstyrrelser, hodepine og smerter i nakken, kognitive problemer og ringelyder i ørene). Jeg forklarte symptomene grundig og spurte om jeg ikke burde henvises til å ta MR av nakken. Han sa at det var uaktuelt å ta MR av nakken fordi det ikke var noen indikasjon, og at eventuelle funn ikke ville ha betydning for valg av behandling. Han gjentok og gjentok at plagene mine var ufarlige og at jeg måtte stå på og jobbe hardere. Han sa at dersom han var meg, ville han ignorert symptomene og kjørt på med trening, og han foreslo psykomotorisk fysioterapi for de kognitive problemene jeg fikk etter nakkeøvelsene. Jeg følte meg ikke lyttet til og tatt på alvor, og jeg følte meg overhodet ikke trygg på hans vurdering. Jeg valgte derfor å søke hjelp annet sted (nevrokirurg). På generelt grunnlag vil jeg si at det å ikke lytte til en pasient og ta vedkommende på alvor – men avfeie symptomer som dekondisjonering og psykosomatikk – kan få alvorlige konsekvenser. For øvrig er det utrolig lite sympatisk og det er belastende for pasienten.

Hei Ukjent,

Først vil jeg beklage at du har hatt en slik opplevelse hos meg, og samtidig oppfordre deg til å kontakte meg direkte slik at jeg får sett hva dette gjelder i journalen, da jeg med ukjent avsender ikke har mulighet til å etterkomme på noe som helst. Symptomene du lister opp etter trening kvalifiserer selvfølgelig til umiddelbar legehjelp, og det er normal praksis på klinikken og for undertegnede å etterfølge dette, spesielt da omfattende neurologiske plager vanligvis ikke er omfattet av konservativ manuell behandling med mindre man har utelukket underliggende sykdom.

Besvart av Aleksander Chaibi

"Hel ved"

Klinikk: Atlasklinikken Oslo Skrevet

Jovial, jordnær og meget faglig. Stoler 100% på han og de som han har valgt ut som sine medarbeidere. Kiropraktikk har uten tvil fått meg frisk. Hadde jeg hørt på fastlegen for mange år siden, da hadde jeg sikkert vært kroniker i dag. Den såkalte skolemedisinen har enda litt å lære å forstå innen "kiropraktiske plager". Jeg har hatt Aleksander som fast kiropraktor fra den tiden han var i turnus.

Aleks was extremely knowledgable

Klinikk: Atlasklinikken Oslo Skrevet

I travel a lot around the world for work and have seen many chiropractors for my headaches. He used a different technique to what I am used to but it seems to have resolved my headaches. Been headache free for as long as I can remember now. Aleks, in my humble opinion, is clearly an expert at what he does. Thanks !!