Aleksander Chaibi

Atlasklinikken Oslo

2009

Annen info

Medlem av Norsk kiropraktorforening

Atlasklinikken Oslo Telefonnummer22 33 10 5022 33 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fridtjof Nansens plass 8 0160 Oslo
Aleksander Chaibi er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Aleksander Chaibi

Dyktig, trygg, beroligende og engasjert

Klinikk: Atlasklinikken Oslo Skrevet

Fikk anbefalt Aleksander av bekjent. Mine hovedplager er migrene. I tillegg har jeg svakheter i korsrygg og store plakkdannelser i den ene hovedpulsåren i halsen.
Jeg opplever at både forundersøkelsene hans og forhåndsreglene han tar vedr både rygg og pulsårene er veldig betryggende. Selve behandlingen er jeg også svært fornøyd med. Den er effektiv og ikke overdreven. Migrenen er fortsatt til stede, men den er reelt redusert.

Svært dyktig kiropraktor

Klinikk: Atlasklinikken Oslo Skrevet

Etter anbefaling fra en bekjent gikk jeg til kiropraktor Aleksander Chaibi på Atlasklinikken med en kink i korsryggen. Etter få behandlinger var jeg helt fin igjen. Nå har han blitt både min og min families faste kiropraktor.
Jeg opplever Aleksander som imøtekommende, lydhør, god til å forklare på en enkel og forståelig måte, faglig svært dyktig og effektiv. Hva gjelder det siste så er det noe jeg setter høyt i en travel hverdag.
Anbefales på det sterkeste!

Kunnskapsrik

Klinikk: Atlasklinikken Oslo Skrevet

Fikk ham ambefalt av bekjente og er super fornøyd. Kom inn med svimmelhetsproblemer og det ble helt løst etter noen få behandlinger. Ville ambefalt ham til alle som sliten med svimmelhet/krystallsyken

Effektiv og meget dyktig

Klinikk: Atlasklinikken Oslo Skrevet

Etter lang tids smerte i både hode- og rygg, fikk jeg en behandling som fungerte på sekunder. Med tanke på hodepinen, ble jeg umiddelbart henvist til topp nevrologer på Ahus. Fem stjerner holder egentlig ikke for å vurdere. Har anbefalt Dr. Chaibi til flere venner, og er vår families førstevalg.

Trygg og kunnskapsrik kiropraktor

Klinikk: Atlasklinikken Oslo Skrevet

Utrolig fornøyd med behandling hos Aleksander Chaibi. Tok meg og mine plager svært seriøst. Fikk time hos Aleksander for hodepineplager og dette hadde han full kontroll på. Ble bra etter 3-4 behandlinger. Nå følger jeg hans gode råd, og godt hvem jeg skal henvende meg til hvis hodepinen inntreffer igjen.