Jens Christian Døhlen

Kiropraktor

Autorisasjon (2014)

Bykiropraktoren Telefonnummer402 40 889402 40 8 ...
Veiberggata 7 2050 Jessheim
Jens Christian Døhlen er kiropraktor i Ullensaker

Siste vurderinger av Jens Christian Døhlen

Trygg og dyktig

Klinikk: Bykiropraktoren Skrevet

Kan virkelig anbefale Jens. Han er en meget dyktig kiropraktor som er trygg og veldig kunnskapsrik. Han har fikset nakken/skulderen min flere ganger. Super hyggelig! Han fikser time så fort han kan å tar godt vare på deg som pasient :)

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Bykiropraktoren Skrevet

Jeg kan virkelig anbefale Jens. Han er en meget dyktig kiropraktor som er rolig, trygg og utrolig kunnskapsrik. Han har reddet nakken og korsryggen min ufattelig mange ganger. Å ved akutte smerter streker han seg langt for å få tid til deg. En utrolig service!

Meget dyktig

Klinikk: Klinikk for Alle Jessheim Skrevet

Anbefales til andre. Har brukt ham siden klinikken startet og noen år før dette. Har hatt ulike skader som : ryggproblemer, «frozen shoulder» nakke/skulder plager etter fall og knust hel

Veldig godt ivaretatt

Klinikk: Klinikk for Alle Jessheim Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med behandlingen jeg har fått hos Jens. Han er en kunnskapsrik, imøtekommende og veldig hyggelig behandler som har hjulpet meg masse med forskjellige plager i etterkant av graviditet. Jeg har (i tillegg til behandlingen) fått veldig nyttige råd til øvelser jeg kan gjøre hjemme, som gir resultater!

Det virker for meg som om Jens er genuint opptatt av og interessert i å hjelpe pasienten sin, han er lyttende og observant. Det er sjeldne egenskaper som jeg setter stor pris på!

Jeg vil på det varmeste anbefale Jens.

En reddende engel!

Klinikk: Klinikk for Alle Jessheim Skrevet

Dyktig kiropraktor som har hjulpet meg med flere problemer gjennom flere år nå. Han har alltid flere måter å behandle på, og søker hjelp fra andre eller henviser videre for utredelse. Tar deg seriøst og lytter til deg. Vil absolutt anbefale denne kiropraktoren. Har reddet meg flere ganger når kroppen ikke helt har spilt på lag.