Jens Christian Døhlen

Tlf: 02325

Siste vurderinger av Jens Christian Døhlen

Virkelig anbefalt

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Et absolutt anbefalt sted å gå. Alle mine vondter har forsvunnet her for en lav penge. Man føler seg heller ikke som en "kasteball" (Rett inn og rett ut igjen så fort man er ferdig). Jens er også en utrolig hyggelig fyr. Bare gode ord å si om Klinikk for alle på jessheim.

En kiropraktor som lytter og tar seg tid!

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Jens er tolmodige og tar seg tid med pasienten, lytter og jobber for å finne roten til problemet. Det er ikke bare 'knekk' og neste pasient slik jeg har opplevd andre steder.

Jens er også flink pedagogisk og forklarer hvorfor han gjør som han gjør og hvilken effekt den behandling mest sassynelig vil ha.

I tillegg jobber han tverrfaglig og på klinikken i Jessheim er det osteopat og fysioterapeuter som man kan bli henvist til dersom det nødvendig.

Som oppsummering vil si at Jens er ekstremt kunnskapsrik, tar seg tid med pasienten, hyggelig og spennende og prate med, og jeg gir han min varmeste anbefaling!

Meget bra og dyktig .

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Har hatt problemer med rygg og nakke .
Dette har Jens hjulpet meg med ,anbefaler derfor behandling av Jens.

Vet hva han snakker om. Behaglig.

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Har hatt problem med beina i mange år. Virker som jeg har kommet til en som kan gjøre noe med det,men pga min alder kanskje i seneste laget.

Dyktig og engasjert

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Ble anbefalt Jens sommeren 2016 og har siden kommet til ham med problemer i rygg, nakke og bekken. Jens er oppriktig engasjert i sitt arbeid for pasienten og fremstår som dyktig, tillitvekkende og positiv. Han har kunnskap om sitt yrke og forklarer gjerne hva han gjør og hvorfor slik at du føler deg trygg på at du er i gode hender. Vil definitivt fortsette å gå til ham når jeg trenger hjelp.