Jens Christian Døhlen

Storgata 6 2050 Jessheim
Tlf: 02325 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jens Christian Døhlen er kiropraktor i Ullensaker

Siste vurderinger av Jens Christian Døhlen

Reddende engel med full kontroll!

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Fikk brått problemer med låst rygg og beskjed om og vente en uke på fastlege. En kjapp melding til Jens og ting ble tatt tak i dagen etter. Ryggen ble bra igjen og jeg var på jobb før fastlegen en gang kunne se på det. Anbefales på det sterkeste! Rolig, trygg og gir god forklaring underveis.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Jens hører på hva kunden har å si og tar seg god tid til å forklare hva som er galt! Fikser det opp! Ingen oppgave for stor!Han er alltid hyggelig å prate med og du går aldri ut fra klinikken uten ett smil!
Meget dyktig i sitt fag, med mye kunnskap og erfaringer!
Hvis noe skjer med ryggen min igjen er jeg ikke i tvil hvem jeg skal til! Jens Døhlen is tha man!

"Mirakelmannen" Jens

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Kiropraktoren Jens Døhlen har reddet meg to ganger fra vond rygg. Han er meget hyggelig og flink til å behandle. Har hjulpet meg opp på bena to ganger.

Han er behagelig og flink til å forklare hva han gjør og hvorfor. Dette medfører at jeg føler meg trygg og ivaretatt.

Anbefales på det sterkeste.

Beste kiropraktoren

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Kjempe flink. I et sånt yrke er det viktig å lytte å klare å komme overens med kunden slik at det blir lettere å finne kilden til problemet. Dette føler jeg de er veldig gode på. Jeg gikk til en som het Jens å har bare gode ord å si

Meget Fornøyd

Fikk resultat som ventet
Dyktig kyro som hører godt og har god peiling det var min først gang og kommer sikkert tilbake etter et behov
Anbefales

Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Utrolig hjelpsom og imøtekommende. Tar utfordringer på strak arm og er genuint interessert i å hjelpe med utfordringer man har.

Anbefales!

Utrolig hyggelig og kunnskapsrik

har hatt utrolig stor bedring av plagene mine etter kun få behandlinger

Super kiropraktor

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Jens er svært kunnskapsrik, og som du kan være sikker på gjør sitt beste for deg og din helse. Anbefales!

Utrolig flink og hyggelig

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Veldig hyggelig behandler som er dyktig på det han gjør.
Stor bedring etter behandling av rygg.
Alltid blid og hyggelig og føler man blir tatt på alvor. Tar seg god tid.

Jens Chr. Døhlen

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

En hyggelig fyr som kan faget sitt ekstremt godt. Har alltid en forklaring, og kommer alltid med ting som kan forbedres. Hjelper kroppen min til å holde seg frisk og rask.

Virkelig anbefalt

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Et absolutt anbefalt sted å gå. Alle mine vondter har forsvunnet her for en lav penge. Man føler seg heller ikke som en "kasteball" (Rett inn og rett ut igjen så fort man er ferdig). Jens er også en utrolig hyggelig fyr. Bare gode ord å si om Klinikk for alle på jessheim.

En kiropraktor som lytter og tar seg tid!

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Jens er tolmodige og tar seg tid med pasienten, lytter og jobber for å finne roten til problemet. Det er ikke bare 'knekk' og neste pasient slik jeg har opplevd andre steder.

Jens er også flink pedagogisk og forklarer hvorfor han gjør som han gjør og hvilken effekt den behandling mest sassynelig vil ha.

I tillegg jobber han tverrfaglig og på klinikken i Jessheim er det osteopat og fysioterapeuter som man kan bli henvist til dersom det nødvendig.

Som oppsummering vil si at Jens er ekstremt kunnskapsrik, tar seg tid med pasienten, hyggelig og spennende og prate med, og jeg gir han min varmeste anbefaling!

Meget bra og dyktig .

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Har hatt problemer med rygg og nakke .
Dette har Jens hjulpet meg med ,anbefaler derfor behandling av Jens.

Vet hva han snakker om. Behaglig.

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Har hatt problem med beina i mange år. Virker som jeg har kommet til en som kan gjøre noe med det,men pga min alder kanskje i seneste laget.

Dyktig og engasjert

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Ble anbefalt Jens sommeren 2016 og har siden kommet til ham med problemer i rygg, nakke og bekken. Jens er oppriktig engasjert i sitt arbeid for pasienten og fremstår som dyktig, tillitvekkende og positiv. Han har kunnskap om sitt yrke og forklarer gjerne hva han gjør og hvorfor slik at du føler deg trygg på at du er i gode hender. Vil definitivt fortsette å gå til ham når jeg trenger hjelp.

Den absolutt beste!

Klinikk: Klinikk Andersen Skjetten Skrevet

Hos Jens er man i trygge hender. Man blir godt tatt i mot av en oppriktig interessert kiropraktor, som vil finne den aller beste måten å hjelpe deg på. Han er alltid hyggelig, blid, veldig jordnær og man blir alltid tatt godt vare på. Anbefales uten tvil!!

Den beste :)

Klinikk: Klinikk Andersen Skjetten Skrevet

Jens Christian gjør en utrolig god jobb! Han både trives med hva han gjør og vet akkurat hvordan han skal gjøre behandlingen på best mulig måte - noe som rett og slett gjør han til den beste! Man er som andre skriver her, i trygge hender hos Jens Christian! Er man ute etter den beste: så er han den rette ;)

Dyktig!

Klinikk: Klinikk Andersen Skjetten Skrevet

Jens er, som flere her har nevnt, den absolutt beste kiropraktoren! Han har god faglig kunnskap. Han ser pasientene sine, er alltid hyggelig og er god i den jobben han gjør. Han får meg opp og gå på mine dårligste dager! Jeg får time raskt og får alltid god oppfølging hvis jeg har behov for det.

Anbefaler Jens på det sterkeste, om man trenger en fantastisk kiropraktor, med mye kunnskap.

Dyktig kiropraktor

Klinikk: Klinikk Andersen Skjetten Skrevet

Jens er en svært dyktig kiropraktor. I tillegg til hans evne til å yte god service og påse at du hele tiden har det bra, er det også tydelig at han kan feltet sitt godt. Man er i trygge hender hos Jens. Gir han mine beste anbefalinger!

Utrolig dyktig!!

Klinikk: Klinikk Andersen Skjetten Skrevet

gikk til Jens etter at jeg fikk han anbefalt av en venn. hadde vondt i ryggen, denne ble fikset omgående. utrolig dyktig og profesjonell!