Jens Christian Døhlen

Klinikk For Alle Jessheim

2014

Annen info

Medlem av Norsk kiropraktorforening

Klinikk For Alle Jessheim Telefonnummer0232502325 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 6 2050 Jessheim
Jens Christian Døhlen er kiropraktor i Ullensaker

Siste vurderinger av Jens Christian Døhlen

Han er unik

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Har lest alle vurderinger om Jens Cristian Døhlen og jeg er helt enig i alle vurderinger om han,og jeg har vært borti mange behandlere i mitt lange liv. (74år).

Meget dyktig kiropraktor

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Tok kontakt for vond rygg, og fikk time på dagen. Trygg og imøtekommende, kunnskapsrik. Han anbefalte en ny behandling, og fikk en time dagen etter. Anbefales på det sterkeste!

Reddende engel med full kontroll!

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Fikk brått problemer med låst rygg og beskjed om og vente en uke på fastlege. En kjapp melding til Jens og ting ble tatt tak i dagen etter. Ryggen ble bra igjen og jeg var på jobb før fastlegen en gang kunne se på det. Anbefales på det sterkeste! Rolig, trygg og gir god forklaring underveis.

"Mirakelmannen" Jens

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Kiropraktoren Jens Døhlen har reddet meg to ganger fra vond rygg. Han er meget hyggelig og flink til å behandle. Har hjulpet meg opp på bena to ganger.

Han er behagelig og flink til å forklare hva han gjør og hvorfor. Dette medfører at jeg føler meg trygg og ivaretatt.

Anbefales på det sterkeste.

Beste kiropraktoren

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Kjempe flink. I et sånt yrke er det viktig å lytte å klare å komme overens med kunden slik at det blir lettere å finne kilden til problemet. Dette føler jeg de er veldig gode på. Jeg gikk til en som het Jens å har bare gode ord å si