Jens Christian Døhlen

Jens Christian Døhlen er kiropraktor i Ullensaker

Siste vurderinger av Jens Christian Døhlen

Meget dyktig

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Anbefales til andre. Har brukt ham siden klinikken startet og noen år før dette. Har hatt ulike skader som : ryggproblemer, «frozen shoulder» nakke/skulder plager etter fall og knust hel

Veldig godt ivaretatt

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med behandlingen jeg har fått hos Jens. Han er en kunnskapsrik, imøtekommende og veldig hyggelig behandler som har hjulpet meg masse med forskjellige plager i etterkant av graviditet. Jeg har (i tillegg til behandlingen) fått veldig nyttige råd til øvelser jeg kan gjøre hjemme, som gir resultater!

Det virker for meg som om Jens er genuint opptatt av og interessert i å hjelpe pasienten sin, han er lyttende og observant. Det er sjeldne egenskaper som jeg setter stor pris på!

Jeg vil på det varmeste anbefale Jens.

En reddende engel!

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Dyktig kiropraktor som har hjulpet meg med flere problemer gjennom flere år nå. Han har alltid flere måter å behandle på, og søker hjelp fra andre eller henviser videre for utredelse. Tar deg seriøst og lytter til deg. Vil absolutt anbefale denne kiropraktoren. Har reddet meg flere ganger når kroppen ikke helt har spilt på lag.

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Veldig fornøyd med resultatet hver gang jeg har vært hos Jens, jeg har gått der i 3 år,alltid hyggelig og grei når jeg kommer der, var der rett før koranakrisen og de stengte klinikken
Mvh

Meget kunnskapsrik

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Jeg kan nokk ikke beskrive med ord hvor kunnskapsrik og entusiastisk Jens er til arbeide sitt. Han har hjelpt meg med så mange problemer, problemer som jeg ikke trodde en kiropraktor hadde kunnskap om engang. Han er utrolig god på jobben sin og jeg anbefaler alle å gå til han, uansett hva de har for plager.
Han er serviceinnstilt, å fikser raskt en tid hvis jeg trenger det.
Han er også superhyggelig og det føles alltid trygt. Kommer aldri gå til noen annen!