Jens Christian Døhlen

Jens Christian Døhlen er kiropraktor i Ullensaker

Siste vurderinger av Jens Christian Døhlen

Meget dyktig kiropraktor

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Tok kontakt for vond rygg, og fikk time på dagen. Trygg og imøtekommende, kunnskapsrik. Han anbefalte en ny behandling, og fikk en time dagen etter. Anbefales på det sterkeste!

Reddende engel med full kontroll!

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Fikk brått problemer med låst rygg og beskjed om og vente en uke på fastlege. En kjapp melding til Jens og ting ble tatt tak i dagen etter. Ryggen ble bra igjen og jeg var på jobb før fastlegen en gang kunne se på det. Anbefales på det sterkeste! Rolig, trygg og gir god forklaring underveis.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Jens hører på hva kunden har å si og tar seg god tid til å forklare hva som er galt! Fikser det opp! Ingen oppgave for stor!Han er alltid hyggelig å prate med og du går aldri ut fra klinikken uten ett smil!
Meget dyktig i sitt fag, med mye kunnskap og erfaringer!
Hvis noe skjer med ryggen min igjen er jeg ikke i tvil hvem jeg skal til! Jens Døhlen is tha man!

"Mirakelmannen" Jens

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Kiropraktoren Jens Døhlen har reddet meg to ganger fra vond rygg. Han er meget hyggelig og flink til å behandle. Har hjulpet meg opp på bena to ganger.

Han er behagelig og flink til å forklare hva han gjør og hvorfor. Dette medfører at jeg føler meg trygg og ivaretatt.

Anbefales på det sterkeste.

Beste kiropraktoren

Klinikk: Klinikk For Alle Jessheim Skrevet

Kjempe flink. I et sånt yrke er det viktig å lytte å klare å komme overens med kunden slik at det blir lettere å finne kilden til problemet. Dette føler jeg de er veldig gode på. Jeg gikk til en som het Jens å har bare gode ord å si