Jens Christian Døhlen

Kiropraktor

Autorisasjon (2014)

Bykiropraktoren Telefonnummer402 40 889402 40 8 ...
Veiberggata 7 2050 Jessheim
Jens Christian Døhlen er kiropraktor i Ullensaker

Siste vurderinger av Jens Christian Døhlen

Den absolutt beste!

Klinikk: Klinikk Andersen Skjetten Skrevet

Hos Jens er man i trygge hender. Man blir godt tatt i mot av en oppriktig interessert kiropraktor, som vil finne den aller beste måten å hjelpe deg på. Han er alltid hyggelig, blid, veldig jordnær og man blir alltid tatt godt vare på. Anbefales uten tvil!!

Den beste :)

Klinikk: Klinikk Andersen Skjetten Skrevet

Jens Christian gjør en utrolig god jobb! Han både trives med hva han gjør og vet akkurat hvordan han skal gjøre behandlingen på best mulig måte - noe som rett og slett gjør han til den beste! Man er som andre skriver her, i trygge hender hos Jens Christian! Er man ute etter den beste: så er han den rette ;)

Dyktig!

Klinikk: Klinikk Andersen Skjetten Skrevet

Jens er, som flere her har nevnt, den absolutt beste kiropraktoren! Han har god faglig kunnskap. Han ser pasientene sine, er alltid hyggelig og er god i den jobben han gjør. Han får meg opp og gå på mine dårligste dager! Jeg får time raskt og får alltid god oppfølging hvis jeg har behov for det.

Anbefaler Jens på det sterkeste, om man trenger en fantastisk kiropraktor, med mye kunnskap.

Dyktig kiropraktor

Klinikk: Klinikk Andersen Skjetten Skrevet

Jens er en svært dyktig kiropraktor. I tillegg til hans evne til å yte god service og påse at du hele tiden har det bra, er det også tydelig at han kan feltet sitt godt. Man er i trygge hender hos Jens. Gir han mine beste anbefalinger!

Utrolig dyktig!!

Klinikk: Klinikk Andersen Skjetten Skrevet

gikk til Jens etter at jeg fikk han anbefalt av en venn. hadde vondt i ryggen, denne ble fikset omgående. utrolig dyktig og profesjonell!