Jens Christian Døhlen

Kiropraktor

Autorisasjon (2014)

Bykiropraktoren Telefonnummer402 40 889402 40 8 ...
Veiberggata 7 2050 Jessheim
Jens Christian Døhlen er kiropraktor i Ullensaker

Siste vurderinger av Jens Christian Døhlen

Wow!

Klinikk: Klinikk Andersen Skjetten Skrevet

Den beste kiropraktoren jeg har vært i kontakt med noensinne! Hjulpet svært mye å gå til behandling her. Slet med rygg og nakke lenge, men etter konsultering hos Jens har det gått svært mye lettere! Svært fornøyd

Fantastisk kiropraktor som er veldig fleksibel og behagelig å være hos.

Klinikk: Klinikk Andersen Skjetten Skrevet

Har vært kunde/pasient hos Jens jevnlig i et halvt år nå, med ulike skader både muslulært og skjelettmessig. Hadde vært hos flere fysioterapeuter tidligere som ikke hadde funnet løsning på problemene mine, men Jens fant ut av det og ble frisk på kort tid.
Anbefales på det sterkeste

Proffesjonell og interessert i faget og mennesket.

Klinikk: Klinikk Andersen Skjetten Skrevet

Har gått til Jens siden september 2014 og vært kjempefornøyd. Jeg hadde litt skepsis mot kiropraktorer, tanken på å skulle knekkes er litt skummel - men her fikk jeg bevist hvor utrolig godt det fungerer. Jens tok tak i problemområdet jeg kom dit for, men har også hjulpet meg ved aktutte problemer og "ting som sitter i". Han bruker god tid på pasientene, er alltid blid og kommer med gode tilbakemeldinger på hva du selv kan gjøre underveis for å få mest mulig ut av behandlingen. Aldri hatt noe problem med å få time hos han, og har anbefalt han til flere.

Dyktig

Klinikk: Klinikk Andersen Skjetten Skrevet

Rolig, god forklaringsevne og flink til å veilede om forbedringer/endringer en selv kan gjøre i etterkant av behandling.

Dyktig

Klinikk: Klinikk Andersen Skjetten Skrevet

Viser medlidenhet, interesse for kunden. Et Bredt faglig kunnskapsnivå, har flere måter å kunne løse problemet(skaden) på. Høflig og imøtekommende