Tor Erik Ekle

Kiropraktor

Autorisasjon (2012)

Tor Erik Ekle er kiropraktor i Trondheim

Siste vurderinger av Tor Erik Ekle

Veldig hyggelig og trygt å komme til Tor Erik selv med de som ikke har vært til kiropraktor før.

Klinikk: Bli Optimal - Din Kiropraktorklinikk Skrevet

Kunnskapsrik kiropraktor med masse erfaring innen alle aldre og problemstillinger. Ikke bare kan han kiropraktikk, men satt også triggerpunktsakupunktur, masserte og satt opp et veldig innholdsrikt treningsprogram med ulike hjemmelekser/øvelser. Viste stor interesse for mange ulike felt. Ser fort hva pasienter trenger av behandling og i hvilken grad han kan være til hjelp. Det positive med kiropraktorer er at de kan henvise videre til røntgen etc. og sykemelde hvis behov. Så hele mennesket og gjorde en formidabel jobb bare på få behandlinger. Anbefales på det sterkeste🙌

Alltid hyggelig

Klinikk: Bli Optimal - Din Kiropraktorklinikk Skrevet

Fikk god hjelp hos Tor Erik i forbindelse med belastningsskade legg. Han er interessert i plagene dine og tar seg tida for å høre på deg. Er kunnskapsrik men opplever at han ikke graver og ser etter bunnen av plagene/problemene nok, men prøver heller å behandle symptomene. Det er i hvert fall min erfaring. Ellers alltid blid og hyggelig, og enormt pasientrettet. Det har mye å si det.

Kjempe flink!

Klinikk: Bli Optimal - Din Kiropraktorklinikk Skrevet

Har vært til Tor Erik over en periode på 2 mnd. Alltid hyggelig og blid, god fag kompetanse og er oppriktig interessert i å hjelpe deg til en bedre funksjonabel kropp. Anbefales på det sterkeste!

Meget hyggelig og utrolig flink!

Klinikk: Kiropraktorklinikken 0-100 Skrevet

Jeg gledet meg for hver gang jeg skulle inn hos Tor Erik for å behandle nakke og ryggplager. Ikke bare fordi han viste stor faglig interesse og dyktighet, men han var så hyggelig å prate med! Denne mannen kan jeg skryte lenge av.

Det eneste minuset er at vi ikke kom særlig langt med behandlingen, selv med jevnlig oppfølging over nesten to år. Mitt problem ligger nok dypere og bør behandles deretter, og jeg er redd han mistenkte dette selv uten å nevne det. Men han undersøkte likevel skjelettet nøye og sendte meg på røntgen.

Vi fortsatte med kun symptombehandling i som sagt to år. Plagene og smerter ble kraftig redusert umiddelbart etter behandling, men kom alltid tilbake. Jeg ble til slutt usikker på om han enda ønsket å gjøre meg frisk eller tjene penger på behandling som uansett ikke hjalp meg i lengden.

Dog savner jeg følelsen av nybehandlet kropp etter behandling hos Tor Erik, og samtalene oss i mellom! Skikkelig likanes kar!

Den beste kiropraktoren jeg har vært til behandling hos.

Klinikk: Kiropraktorklinikken 0-100 Skrevet

En blid og trivelig kiropraktor, som både ser og hører pasienten sin. Er veldig flink til å gi tilbakemelding om hva som kan gjøres for å forebygge eller hjelpe meg selv til å få en bedre hverdag.
Han er veldig behagelig som person.