Tor Erik Ekle

Bli Optimal - Din Kiropraktorklinikk, Klinikk Askim

2012

Annen info

Medlem av Norsk kiropraktorforening

Bli Optimal - Din Kiropraktorklinikk Telefonnummer924 16 487924 16 4 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jakobslivegen 1 7058 Jakobsli
Klinikk Askim Telefonnummer924 16 487924 16 4 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vår frues gate 2 7013 Trondheim
Tor Erik Ekle er kiropraktor i Trondheim

Siste vurderinger av Tor Erik Ekle

Kjempe flink!

Klinikk: Bli Optimal - Din Kiropraktorklinikk Skrevet

Har vært til Tor Erik over en periode på 2 mnd. Alltid hyggelig og blid, god fag kompetanse og er oppriktig interessert i å hjelpe deg til en bedre funksjonabel kropp. Anbefales på det sterkeste!

Meget hyggelig og utrolig flink!

Klinikk: Kiropraktorklinikken 0-100 Orkanger Skrevet

Jeg gledet meg for hver gang jeg skulle inn hos Tor Erik for å behandle nakke og ryggplager. Ikke bare fordi han viste stor faglig interesse og dyktighet, men han var så hyggelig å prate med! Denne mannen kan jeg skryte lenge av.

Det eneste minuset er at vi ikke kom særlig langt med behandlingen, selv med jevnlig oppfølging over nesten to år. Mitt problem ligger nok dypere og bør behandles deretter, og jeg er redd han mistenkte dette selv uten å nevne det. Men han undersøkte likevel skjelettet nøye og sendte meg på røntgen.

Vi fortsatte med kun symptombehandling i som sagt to år. Plagene og smerter ble kraftig redusert umiddelbart etter behandling, men kom alltid tilbake. Jeg ble til slutt usikker på om han enda ønsket å gjøre meg frisk eller tjene penger på behandling som uansett ikke hjalp meg i lengden.

Dog savner jeg følelsen av nybehandlet kropp etter behandling hos Tor Erik, og samtalene oss i mellom! Skikkelig likanes kar!

Den beste kiropraktoren jeg har vært til behandling hos.

Klinikk: Kiropraktorklinikken 0-100 Orkanger Skrevet

En blid og trivelig kiropraktor, som både ser og hører pasienten sin. Er veldig flink til å gi tilbakemelding om hva som kan gjøres for å forebygge eller hjelpe meg selv til å få en bedre hverdag.
Han er veldig behagelig som person.

Faglig dyktig kiropraktor

Klinikk: Kiropraktorklinikken 0-100 Tiller Skrevet

Har fått behandling for nakke og ryggplager. Ble tatt i mot av Tor Erik Ekle, en hyggelig kiropraktor som var flink til å lytte til meg som pasient. Har vært til flere timer og han er alltid like hyggelig. I samtalene med han så har han vist stor faglig dyktighet og jeg har følt meg helt trygg på at dette var det riktige valget med hensyn på behandling. Forklarer veldig bra på en måte som er lett å forstå for en som ikke er en fagperson. Har anbefalt han til flere av mine venner.