Nina Fuglestein

Kiropraktor

Autorisasjon (2009)

Nina Fuglestein er kiropraktor i Stavanger

Siste vurderinger av Nina Fuglestein

Dyktig og med stort hjerte for mennesker!

Klinikk: Tasta Kiropraktorklinikk Skrevet

Har bare godt å si etter å ha gått til henne i mange år! Nina tar seg tid til deg, hun lytter og spør for å prøve hjelpe best mulig og er genuint opptatt av mennesker og at andre skal ha det bra! Høyt kunnskapsnivå, og kun opptatt av at du skal bli bedre, ikke å «selge» egne timer! Strekker seg for å ordne time, også når det egentlig var fullt, hvis behovet er der. Kan bare anbefales veldig varmt!

Flinkeste damen!

Klinikk: Tasta Kiropraktorklinikk Skrevet

Nina er gull. Ekstremt empatisk og lett å snakke med. Hun virkelig hører på pasienten. Hun forklarer seg alltid om hva hun holder på med og er alltid klar for evt. spørsmål. På samme tid er hun også bare den hyggeligste. Bare ei helt rå dame :)

Kunnskapsrik,trygg og flink kiropraktor

Klinikk: Raft Klinikken Skrevet

Nina er en flink, trygg og kunnskapsrik kiropraktor. Hun er samtidig en empatisk behandler som er lett å snakke med. Her er det alltid god hjelp å få når ryggen slår seg vrang.

Grundig, reflektert og empatisk kiropraktor

Klinikk: Raft Klinikken Skrevet

Når en lever med kronisk sykdom er noe av det som betyr aller mest å ha gode støttespillere. Nina er en utrolig empatisk kiropraktor som ser hele deg som menneske og ikke bare det en kommer dit for å få hjelp til. Nina er grundig og faglig dyktig som gjør at en føler seg trygg i hennes hender. Jeg har gått til henne over mange år, og kommer til å fortsette. Hun er også veldig flink med barn, kommuniserer med barna på en rolig måte slik at de føler trygghet under behandling. Jeg anbefaler denne kiropraktoren på det sterkeste.

Ikke som forventet

Klinikk: Raft Klinikken Skrevet

Jeg hadde en førstegangskonsultasjon hos Nina for en stund tilbake og ble dessverre skuffet over behandlingen. For det første så varte timen i kun 25 minutt, i stedet for 40 minutt som er det vanlige.

Jeg synes heller ikke at hun hadde så mye kunnskaper om min problematikk. Jeg fikk kun generell manipulasjonsterapi og beskjed om å trene jevnlig. Ingen veiledning i øvelser eller lignende.

Jeg har tidligere vært hos andre behandlere og da har jeg fått grundig undersøkelse, behandling og informasjon.