Nina Fuglestein

Raft Klinikken

2009

Annen info

Medlem av Norsk kiropraktorforening

Raft Klinikken Telefonnummer51 73 40 4051 73 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Randabergveien 300 4070 Randaberg
Nina Fuglestein er kiropraktor i Randaberg

Siste vurderinger av Nina Fuglestein

Dyktig og behagelig

Klinikk: Raft Klinikken Skrevet

Jeg har gått til behandling hos kiropraktor Nina Fuglestein i et par år og vil anbefale henne til alle.
Svært faglig sterk og veldig behagelig væremåte som gjør at en føler seg trygg og ivaretatt. Alltid godt humør :)
Har også hatt med mitt minste barn, som da var spedbarn, som slet mye med søvn om natten pga mageproblemer. Jeg opplevde Nina som interessert og veldig faglig sterk på dette feltet. Problemene ble løst og Nina ga oss gode råd for fortsettelsen.

God faglig kompetanse

Klinikk: Raft Klinikken Skrevet

Går utelukkende til Nina hver gang jeg får ryggproblemer, og er like imponert over hennes kunnskap og kompetanse. Er også veldig sosial og lett og snakke med. Anbefales på det sterkeste.

Den beste kiropraktoren

Klinikk: Raft Klinikken Skrevet

Nina har i alle år behandlet meg, og jeg har alltid gått der ifra fornøyd.
Hun er ydmyk og viser genuin interesse for pasienten. Å bruke booking tjenesten på nett gjør det enkelt å holde
Jeg anbefaler henne på det sterkeste!

Interresert og dyktig!

Klinikk: Raft Klinikken Skrevet

Har gått til mange kiropraktorer opp gjennom årene, men har ikke opplevd noen med større faglig kompetanse. Kan varmt anbefales! Både et varmt menneske med omtanke for kunden og faglig dyktig! Sjelden særlig ventetid og alltid blid og positiv!

Resepsjonen har vært tidvis litt for dårlig bemannet, men når nettbestilling av time fungerer så er det veldig effektivt. Uansett ikke kiropraktors feil! Har opplevd flere ganger behov for akutt behandling og opplevd at klinikken virkelig gjør det de kan for å hjelpe med rask behandling! Kan være litt ventetid hos kiropraktoren, men det er ikke rart, meget dyktig dame!