Nina Fuglestein

Raft Klinikken

Autorisasjon (2009)

Annen info

Medlem av Norsk kiropraktorforening

Raft Klinikken Telefonnummer51 73 40 4051 73 40 ...
Randabergveien 300 4070 Randaberg
Nina Fuglestein er kiropraktor i Randaberg

Siste vurderinger av Nina Fuglestein

Kunnskapsrik,trygg og flink kiropraktor

Klinikk: Raft Klinikken Skrevet

Nina er en flink, trygg og kunnskapsrik kiropraktor. Hun er samtidig en empatisk behandler som er lett å snakke med. Her er det alltid god hjelp å få når ryggen slår seg vrang.

Grundig, reflektert og empatisk kiropraktor

Klinikk: Raft Klinikken Skrevet

Når en lever med kronisk sykdom er noe av det som betyr aller mest å ha gode støttespillere. Nina er en utrolig empatisk kiropraktor som ser hele deg som menneske og ikke bare det en kommer dit for å få hjelp til. Nina er grundig og faglig dyktig som gjør at en føler seg trygg i hennes hender. Jeg har gått til henne over mange år, og kommer til å fortsette. Hun er også veldig flink med barn, kommuniserer med barna på en rolig måte slik at de føler trygghet under behandling. Jeg anbefaler denne kiropraktoren på det sterkeste.

Ikke som forventet

Klinikk: Raft Klinikken Skrevet

Jeg hadde en førstegangskonsultasjon hos Nina for en stund tilbake og ble dessverre skuffet over behandlingen. For det første så varte timen i kun 25 minutt, i stedet for 40 minutt som er det vanlige.

Jeg synes heller ikke at hun hadde så mye kunnskaper om min problematikk. Jeg fikk kun generell manipulasjonsterapi og beskjed om å trene jevnlig. Ingen veiledning i øvelser eller lignende.

Jeg har tidligere vært hos andre behandlere og da har jeg fått grundig undersøkelse, behandling og informasjon.

Dyktig og behagelig

Klinikk: Raft Klinikken Skrevet

Jeg har gått til behandling hos kiropraktor Nina Fuglestein i et par år og vil anbefale henne til alle.
Svært faglig sterk og veldig behagelig væremåte som gjør at en føler seg trygg og ivaretatt. Alltid godt humør :)
Har også hatt med mitt minste barn, som da var spedbarn, som slet mye med søvn om natten pga mageproblemer. Jeg opplevde Nina som interessert og veldig faglig sterk på dette feltet. Problemene ble løst og Nina ga oss gode råd for fortsettelsen.

God faglig kompetanse

Klinikk: Raft Klinikken Skrevet

Går utelukkende til Nina hver gang jeg får ryggproblemer, og er like imponert over hennes kunnskap og kompetanse. Er også veldig sosial og lett og snakke med. Anbefales på det sterkeste.