Elisabeth Gløersen Prøsch

Sandvika Aktiv

2012

Annen info

Medlem av Norsk kiropraktorforening

Sandvika Aktiv Telefonnummer976 85 964976 85 9 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Engervannsveien 29 1337 Sandvika
Elisabeth Gløersen Prøsch er kiropraktor i Bærum

Siste vurderinger av Elisabeth Gløersen Prøsch

Faglig dyktig og svært empatisk

Klinikk: Sandvika Aktiv Skrevet

Elisabeth er i en klasse for seg selv når det gjelder evnen til å lytte og forstå kompliserte ryggproblemer og hvordan pasienten opplever disse.

Gir Elisabeth mine varmeste anbefalinger.

Kunnskapsrik

Klinikk: Sandvika Aktiv Skrevet

Anbefaler Elisabeth og Sandvika Aktiv på det sterkeste, de ser hele pasienten er kunnskapsrike og flinke. Du er i de beste hender når du går dit. Hadde ikke klart meg uten den gjengen.

Kunnskapsrik og innsatsvillig.

Klinikk: Sandvika Aktiv Skrevet

Hun er rett og slett den beste behandleren jeg har vært hos. Hun hører på det du sier, og gjør det som kreves. Hun er fokusert, og har en høy innsats når hun gjør sin jobb. Noe som er en god kombinasjon med at hun er kunnskapsrik. Jeg er ekstremt fornøyd med de behandlingene jeg har hatt hos henne. Anbefales.

Dyktig!

Klinikk: Vest Helse og Trening AS Skrevet

Elisabeth er veldig dyktig!
Hun er nøyaktig og "knekker" ikke brått og brutalt! Hun bruker god tid og arbeider godt med årsakene til smertene.
I tillegg til å være kiropraktor er Elisabeth er en dyktig idrettsutøver. Hun er opptatt av at pasientene kan gjøre en innsats selv, via øvelser, for å unngå tilbakefall og for å bedre egen livskvalitet!!