Elisabeth Gløersen Prøsch

Sandvika Aktiv

2012

Annen info

Medlem av Norsk kiropraktorforening

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Sandvika Aktiv Telefonnummer976 85 964976 85 9 ...
Engervannsveien 29 1337 Sandvika
Elisabeth Gløersen Prøsch er kiropraktor i Bærum

Siste vurderinger av Elisabeth Gløersen Prøsch

Ingen over, ingen ved siden av.

Klinikk: Sandvika Aktiv Skrevet

Jeg er ikke noe glad i å skulle gå til nye helsepersonell. Nesten så jeg kan si jeg "hater". Dro med tilliten helt i kjelleren, men ble møtt av et yndig lite vesen som genuint interesserer seg for mine problemer og er ekstremt dyktig faglig. Hun snudde min skepsis allerede i løpet av første behandling, og etter 3. behandling var jeg overbevist. Jeg digger Elisabeth både som kiropraktor og person.

Kunnskapsrik og nøye

Klinikk: Sandvika Aktiv Skrevet

Elisabeth har behandlet meg i nærmere 10 år, gjennom stort og smått. Graviditeter, ryggplager og nå krystallsyken. Har også fulgt opp begge mine barn, og er spesielt dyktig med de små!

Hun har evner til å se forbi det åpenbare og oppdage underliggende årsaker til problemene. Henviser videre ved behov og følger opp nøye. Tar seg god tid og bryr seg langt utover hva man egentlig kan forvente av helsepersonell.

Faglig dyktig og svært empatisk

Klinikk: Sandvika Aktiv Skrevet

Elisabeth er i en klasse for seg selv når det gjelder evnen til å lytte og forstå kompliserte ryggproblemer og hvordan pasienten opplever disse.

Gir Elisabeth mine varmeste anbefalinger.

Kunnskapsrik

Klinikk: Sandvika Aktiv Skrevet

Anbefaler Elisabeth og Sandvika Aktiv på det sterkeste, de ser hele pasienten er kunnskapsrike og flinke. Du er i de beste hender når du går dit. Hadde ikke klart meg uten den gjengen.

Kunnskapsrik og innsatsvillig.

Klinikk: Sandvika Aktiv Skrevet

Hun er rett og slett den beste behandleren jeg har vært hos. Hun hører på det du sier, og gjør det som kreves. Hun er fokusert, og har en høy innsats når hun gjør sin jobb. Noe som er en god kombinasjon med at hun er kunnskapsrik. Jeg er ekstremt fornøyd med de behandlingene jeg har hatt hos henne. Anbefales.