Kenneth Halvorsen

Kiropraktor Kenneth Halvorsen

Autorisasjon (1997)

Kiropraktor Kenneth Halvorsen Telefonnummer38 02 37 2238 02 37 ...
Østre Strandgate 76A, Bystranda legesenter 4608 Kristiansand S
Kenneth Halvorsen er kiropraktor i Kristiansand

Siste vurderinger av Kenneth Halvorsen

Han var hyggelig, men husket aldri min diagnose

Klinikk: Kiropraktor Kenneth Halvorsen Skrevet

Jeg var til behandling hos Kenneth fem ganger. Jeg kom til ham pga problemer i korsryggen. Han startet alltid med å si: «Ja, du har problemer med nakken, ja», eller noe annet som ikke stemte. Kenneth virket dårlig forberedt.
Da han først satte i gang med riktig behandling, opplevde jeg at han visste hva han gjorde.
På bakgrunn av min opplevelse vil jeg si at han nok er faglig dyktig, men jeg savnet å bli ‘sett’.
Kenneth er veldig sjarmerende, men det holder ikke for meg.
Kommer til å velge en annen neste gang.

Fantastisk

Klinikk: Kiropraktor Kenneth Halvorsen Skrevet

Han er virkelig gull verdt. Han er så hyggelig, rolig og ikke minst flink. Anbefalt han til flere jeg kjenner og alle blir like imponert. :-)

Effektiv og dyktig

Klinikk: Kiropraktor Kenneth Halvorsen Skrevet

Har vært til Kenneth flere ganger og har alltid fått en god og effektiv behandling.
Han går rett på sak og gjør det han kan for å hjelpe.
Det blir heller ikke foreslått masse unødvendig behandling og han gir god informasjon om hva som er lurt å gjøre videre for å unngå / forebygge nye problemer.

Har heller aldri hatt noen problemer med å få en time.

Anbefales på det absolutt sterkeste.

En dyktig og erfaren kiropraktor.

Klinikk: Kiropraktor Kenneth Halvorsen Skrevet

Er fornøyd med hvordan jeg blir møtt.
Føler meg trygg og ivaretatt og er fornøyd med behandlingen jeg får.
Kenneth er presis på tid, og det er fint å unngå lang ventetid.
Det er enkelt å komme i kontakt på telefon hvis det er noe.
Lyse og trivelige lokaler.

Meget dyktig!

Klinikk: Kiropraktor Kenneth Halvorsen Skrevet

Kenneth Halvorsen er det som i dag kalles ' moderne' kiropraktor. Han begynner med en grundig vurdering av din sykehistorie og en grundig undersøkelse for å finne årsaken til dine smerter.

Etter å ha besøkt flere spesialister ifm hodepine og nakkesmerter, som tok flere år å få diagnosert og behandlet der smertene var svært invalidiserende. -Var kun 1 undersøkelse hos Kenneth nok til at han fant årsaken umiddelbart.

Utenom det har han også behandlet meg for smerter ved brannskadearr og korsryggsmerter der jeg aldri tidligere har holdt ut smertene hos andre behandlere og har derfor måttet avslutte opplegget. Han visste hva han gjorde. Og jeg har i dag sjeldent smerter lengre!

Itillegg til behandling, akupunktur, henvisning til spesialist og billeddiagnosering setter han også injeksjoner/ sprøyter med betennelses dempende virkestoffer på aktuelle områder om nødvendig.
Dette er en kiropraktor med bred kompetanse som utøver faget sitt svært profesjonelt!

Foruten den faglige dyktigheten er han svært empatisk, ydmyk og omsorgsfull med gode kommunikasjonsferdigheter der han alltid møter deg med verdighet og medmenneskelighet.