Kenneth Halvorsen

Kiropraktor

Autorisasjon (1997)

Kiropraktor Kenneth Halvorsen Telefonnummer38 02 37 2238 02 37 ...
Østre Strandgate 76A, Bystranda legesenter 4608 Kristiansand S
Kenneth Halvorsen er kiropraktor i Kristiansand

Siste vurderinger av Kenneth Halvorsen

En dyktig og erfaren kiropraktor.

Klinikk: Kiropraktor Kenneth Halvorsen Skrevet

Er fornøyd med hvordan jeg blir møtt.
Føler meg trygg og ivaretatt og er fornøyd med behandlingen jeg får.
Kenneth er presis på tid, og det er fint å unngå lang ventetid.
Det er enkelt å komme i kontakt på telefon hvis det er noe.
Lyse og trivelige lokaler.

Meget dyktig!

Klinikk: Kiropraktor Kenneth Halvorsen Skrevet

Kenneth Halvorsen er det som i dag kalles ' moderne' kiropraktor. Han begynner med en grundig vurdering av din sykehistorie og en grundig undersøkelse for å finne årsaken til dine smerter.

Etter å ha besøkt flere spesialister ifm hodepine og nakkesmerter, som tok flere år å få diagnosert og behandlet der smertene var svært invalidiserende. -Var kun 1 undersøkelse hos Kenneth nok til at han fant årsaken umiddelbart.

Utenom det har han også behandlet meg for smerter ved brannskadearr og korsryggsmerter der jeg aldri tidligere har holdt ut smertene hos andre behandlere og har derfor måttet avslutte opplegget. Han visste hva han gjorde. Og jeg har i dag sjeldent smerter lengre!

Itillegg til behandling, akupunktur, henvisning til spesialist og billeddiagnosering setter han også injeksjoner/ sprøyter med betennelses dempende virkestoffer på aktuelle områder om nødvendig.
Dette er en kiropraktor med bred kompetanse som utøver faget sitt svært profesjonelt!

Foruten den faglige dyktigheten er han svært empatisk, ydmyk og omsorgsfull med gode kommunikasjonsferdigheter der han alltid møter deg med verdighet og medmenneskelighet.

Meget dyktig og hyggelig kiropraktor !

Klinikk: Kiropraktor Kenneth Halvorsen Skrevet

Har gått til ham i flere år, og flinkere og hyggeligere kiropraktor skal man lete lenge etter. Sendte meg til røntgen ganske i begynnelsen for å kunne vurdere meg bedre, og kan også veldig bra akupunktur.

Har litt dårlig råd siden jeg går på NAV for tiden, og da kunne jeg få studentrabatt .. veldig bra !

Han er meget kunnskapsrik og forsiktig når han behandler, og samtidig veldig hyggelig å prate med, så tiden går veldig fort.

Håper flere blir oppmerksom på hvor dyktig og hyggelig han er !

Anbefales!

Klinikk: Kiropraktor Kenneth Halvorsen Skrevet

Hvis du ser etter en virkelig dyktig kiropraktor så er dette mannen.Enkelt og greit. Anbefales på det sterkeste.

God og hyggelig kiropraktor

Klinikk: Kiropraktor Kenneth Halvorsen Skrevet

første gang hos en kiropraktor, gruet meg litt men du store verden hvor flink og proff han var, positiv, hyggelig, dyktig og flink til og forklare hva han gjør, Kan anbefales vis du trenger kiropraktor.