Tom Magne Jonassen

Tom Magne Jonassen er kiropraktor i Trondheim

Siste vurderinger av Tom Magne Jonassen

Fantastisk!

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Trondheim Piren Skrevet

Tom Magne sprudler av energi og kunnskap, som han også vet å sette ut i praksis. Er «bare» en kiropraktor, men han evner å se hele kroppen i sammenheng på en magisk måte, og han gir et energipåfyll av en annen verden av måten han er på. Anbefaler Tom Magne til alle!

Ingen over, ingen ved siden av 😊

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Trondheim Piren Skrevet

Livet mitt kan deles inn i to tidsregninger, nemlig før og etter jeg startet med behandling hos Tom Magne. Alt har blitt bedre og det går fremdeles opp og frem. Kan anbefale ham her til ALLE 😄

Må vere ein av verdas beste

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Trondheim Piren Skrevet

Han karen her kan sakene sine! Etter å ha gått hjå han i mange år no, så kan eg seie dette med den største tryggleik. Det at Northug også bruker han, seier vel sitt? Elles så vil eg anbefale alle å ta turen til Tom om ein har store ryggproblem, berre treng litt justering eller ynskjer energipåfyll, for denne karen har eit smittande smil. Eg "svever" alltid ut av Tom sitt kontor. Han er ekstremt kjapp, så ein kan bli litt stressa av å vere inne på kontoret hans, men det betyr berre at han er svært konsentrert i å gjere jobben sin hundre prosent, samstundes som han tek seg tid til å spørje om korleis du har det. Hadde eg fått ein endå roligare Tom, så hadde han nok ikkje rukket å hjulpet så mange som han faktisk gjer. Og denne karen må eg nesten unne alle!