Sigrun Låg Kleiv

Sigrun Låg Kleiv er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Sigrun Låg Kleiv

Beste kiropraktor!

Klinikk: Klinikk for Alle Majorstuen Skrevet

Sigrun er den dyktigste kiropraktoren jeg har vært borte i! Jeg kommer inn med en ting ett sted, og hun løsner og fikser, og tar samtidig en full sjekk på andre steder som tidligere har vært problematiske. Gått til henne i 6 år snart, og vil helst aldri skifte.
I tillegg er hun som en gammel venninne - man føler seg komfortable, vi skravler om smått og stort som har skjedd siden sist, og diskuterer livets små og store begivenheter. I tillegg ønsker hun at du skal bli merkbart bedre etter en behandling eller to - ikke ti.
Det har vært noen tidligere behandlere, men Sigrun anbefales på det sterkeste!

Dyktig og kunnskapsrik

Klinikk: Klinikk for Alle Majorstuen Skrevet

Sigrun er en svært dyktig kiropraktor. Hun er imøtekommende og effektiv og behandlingen fungerer svært bra. I tillegg til å være faglig dyktig har hun sterke kommunikative ferdigheter og man føler seg trygg og godt ivaretatt som pasient.

Dyktig, trygg og energisk!

Klinikk: Klinikk for Alle Majorstuen Skrevet

Det Sigrun gjør er nesten magi! Jeg har gått god henne både før, under og etter svangerskap. Jeg har sendt mannen min til henne, og også hatt med meg babyen min til henne. Alltid med suksess!

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Klinikk for Alle Majorstuen Skrevet

Sigrun er faglig sterk og meget hyggelig. Hennes behandling har vært en viktig bidragsyter til at jeg har blitt frisk for langvarige plager i ben og rygg. Anbefaler henne på det sterkeste.

Svært dyktig kiropraktor

Klinikk: Klinikk for Alle Majorstuen Skrevet

Sigrun behandlet meg som gravid for bekkensmerter. Behandlingene var effektive, veldig hyggelige og jeg gikk ut i bedre form, med mindre smerter og med bedre humør enn da jeg kom. Jeg vil absolutt anbefale Sigrun som kiropraktor til alle venner og bekjente.