Sigrun Låg Kleiv

Sigrun Låg Kleiv er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Sigrun Låg Kleiv

Dyktig og kunnskapsrik

Klinikk: Klinikk For Alle Majorstuen Skrevet

Sigrun er en svært dyktig kiropraktor. Hun er imøtekommende og effektiv og behandlingen fungerer svært bra. I tillegg til å være faglig dyktig har hun sterke kommunikative ferdigheter og man føler seg trygg og godt ivaretatt som pasient.

Dyktig, trygg og energisk!

Klinikk: Klinikk For Alle Majorstuen Skrevet

Det Sigrun gjør er nesten magi! Jeg har gått god henne både før, under og etter svangerskap. Jeg har sendt mannen min til henne, og også hatt med meg babyen min til henne. Alltid med suksess!

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Klinikk For Alle Majorstuen Skrevet

Sigrun er faglig sterk og meget hyggelig. Hennes behandling har vært en viktig bidragsyter til at jeg har blitt frisk for langvarige plager i ben og rygg. Anbefaler henne på det sterkeste.

Svært dyktig kiropraktor

Klinikk: Klinikk For Alle Majorstuen Skrevet

Sigrun behandlet meg som gravid for bekkensmerter. Behandlingene var effektive, veldig hyggelige og jeg gikk ut i bedre form, med mindre smerter og med bedre humør enn da jeg kom. Jeg vil absolutt anbefale Sigrun som kiropraktor til alle venner og bekjente.

Grundig og faglig dyktig

Klinikk: Klinikk For Alle Majorstuen Skrevet

Ble møtt med høy faglig kompetanse og profesjonalitet. Sigrun gikk bredt og grundig igjennom hele kroppen før hun spisset seg inn på rett behandling. Begge mine barn har gått til henne og er nå helt uten plager.